Newsy

Urszula Dębska: Najciekawsze święta w życiu spędziłam na statku w RPA. Śpiewaliśmy Jezusowi „Happy Birthday”

2019-12-24  |  06:26

Aktorka przyznaje, że najczęściej święta spędza w domu rodzinnym wraz z najbliższymi. Wówczas na wigilijnym stole pojawia się 12 potraw, które często przyrządza jej brat. Jednak Urszuli Dębskiej zdarzyło się również celebrować Boże Narodzenie w RPA na statku pełniącym funkcję szpitala. Przyznaje, że był to niezapomniany i ciekawy czas.

– Byłam u mojej cioci, która stacjonowała na statku Mercy Ships, na którym leczono ciężko chorych ludzi w Afryce. Przyjechaliśmy do niej na święta i na sylwestra. To były chyba najciekawsze święta w moim życiu, spędzane w RPA przy 40 stopniach na zewnątrz i choince. Śpiewaliśmy Jezusowi „Happy Birthday” zamiast kolęd – mówi agencji Newseria Lifestyle Urszula Dębska.

Chociaż Dębska nie widzi się w roli gospodyni domowej, pomaga w przedświątecznych przygotowaniach bratu i mamie. Uważa, że w okresie Bożego Naradzenia najważniejsza jest rodzinna atmosfera, która umożliwia miło spędzić ten czas.

– Nie jestem osobą, która przepada za gotowaniem, więc nie do końca widzę się w roli gospodyni. Częściej bywam pomocnikiem mamy lub mojego brata. Gdy byliśmy dziećmi, rodzice czasami zabierali nas do Bukowiny Tatrzańskiej na narty, wtedy spędzaliśmy święta poza domem. Natomiast najczęściej, jesteśmy w domu rodzinnym. Najfajniejsze święta to te spędzone w rodzinnym gronie – tłumaczy.

Podczas uroczystej kolacji wigilijnej na stole w rodzinnym domu Urszuli Dębskiej oprócz tradycyjnych potraw pojawią się też te bardziej nowoczesne. Wszystko za sprawą jej brata, który lubi gotować i ma duże zdolności kulinarne.

– Staramy się, żeby było 12 potraw. Od jakiegoś czasu są to nie tylko świąteczne potrawy, bo mój brat bardzo dobrze gotuje, więc stara się tworzyć też inne kombinacje. Oczywiście te tradycyjne potrawy też znajdują się na naszym stole – dodaje aktorka.

Dębska zdradza, że od stycznia czeka ją mnóstwo pracy. Obecnie aktorka bierze udział w wielu projektach. Gra w teatrze i serialu.

– Aktualnie jeżdżę po Polsce z trzema spektaklami. W tym roku zakończyłam już wszystkie. Od stycznia ruszamy dalej, więc można nas wypatrywać, będziemy w wielu miastach. Gram też w serialu „Pierwsza miłość” – mówi.

Serial „Pierwsza miłość” jest kręcony we Wrocławiu, a Urszula Dębska na co dzień mieszka w Warszawie, do tego razem z teatrem sporo podróżuje po całej Polsce. Chociaż aktorka przyznaje, że natłok obowiązków czasami bywa przytłaczający, to dzięki pasji udaje jej się godzić wiele projektów jednocześnie.

– Jest to kwestia dobrej organizacji, ale do najbardziej zorganizowanych ludzi niestety nie należę. Da się pogodzić ze sobą wiele projektów, natomiast rzeczywiście, bywają dni, w których jest trudno. Jednak jak się lubi swój zawód, to wysiłek nie ma tu większego znaczenia – dodaje Urszula Dębska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.