Newsy

Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl): zdarza mi się odmawiać projektantom, którzy chcą dać mi stroje

2016-06-03  |  06:55

Blogerka bardzo często rezygnuje z przyjęcia ubrań od projektantów. Twierdzi, że nie każdy z nich potrafi odnaleźć się w jej oryginalnej stylistyce. Autorka bloga Macademian Girl nie występuje też sama z prośbą o podarowanie ubrań, nie chce bowiem wywierać presji na projektantów.

Tamara Gonzalez Perea, autorka bloga Macademian Girl, należy do najpopularniejszych polskich blogerek modowych. Współpracuje z najlepszymi rodzimymi projektantami i firmami odzieżowymi, które chcą, by na imprezach branżowych nosiła ich stroje i dodatki. Blogerka twierdzi, że nie zdarza jej się samej występować z prośbą o podarowanie ubrań. Jej zdaniem to projektant powinien sam zdecydować, czy chce podarować jej ubrania.

– Zdarza mi się pisać wyrazy uznania, ale bardziej na zasadzie świetna kolekcja, piękne rzeczy, widziałabym coś w swojej szafie i na przykład wtedy coś kupuję. Ale staram się nie wywierać na projektantach presji, że koniecznie chcę się w coś ubrać – mówi Tamara Gonzalez Perea agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Blogerka twierdzi też, że dość często zdarza się jej odmawiać przyjęcia strojów od projektantów. Ma jasno zdefiniowany, odważny i oryginalny styl ubierania, który sama określa jako „kolorowy glamour”. Nigdy nie wkłada strojów, które nie wpisują się w jej wizję samej siebie, a nie każda marka i nie każdy projektant potrafi się odnaleźć w jej indywidualnej estetyce.

– Często jest tak, że ktoś mnie bardzo ceni, bardzo mu się podoba tak jak wygląda, ale ja potem, widząc projekty, mówię, że są świetne, ale dla kogoś innego – mówi Tamara Gonzalez Perea.

Każda jej stylizacja, zwłaszcza ta, w której pokazuje się na czerwonym dywanie, jest dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Nie oznacza to jednak, że blogerce nie zdarzają się wpadki. Na jednej z imprez branżowych pokazała się w biżuterii odwróconej tył na przód.

– Potem, jak oglądałam zdjęcia ze ścianki, miałam taki piękny wisior zdobiony, a było widać tylko jego tył, który nie był już aż tak atrakcyjny mówi Tamara Gonzalez Perea.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.