Newsy

Agnieszka Kaczorowska zagra w musicalu o życiu Jana Pawła II. Premiera w lutym 2017 roku

2017-01-03  |  06:45

Gwiazda spełnia kolejne zawodowe marzenie. Zagra w musicalu „Karol” opowiadającym o życiu Jana Pawła II. Tancerka wciela się w postać wieloletniej przyjaciółki papieża Danuty Michałowskiej. Twierdzi, że spełnia się zawodowo, pracując z grupą tak wspaniałych artystów jak Jacek Kawalec, Anna Wyszkoni czy Piotr Cugowski.

Agnieszka Kaczorowska podkreśla, że w nowy rok wchodzi z wieloma marzeniami dotyczącymi zarówno życia prywatnego, jak i zawodowego. Tancerka chciałaby m.in. zagrać w pełnometrażowym filmie fabularnym. Wierzy, że uda się jej to pragnienie zrealizować, tak jak wiele innych, choćby marzenie o roli w musicalu, które towarzyszyło jej już w dzieciństwie.

– Małymi kroczkami jesteśmy w stanie wszyscy spełnić każde swoje marzenie, tylko trzeba wierzyć, że się uda, bo ta wiara gdzieś tam według mnie jest najważniejsza – mówi Agnieszka Kaczorowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerka otrzymała rolę w musicalu „Karol” opowiadającym historię życia Karola Wojtyły od wczesnego dzieciństwa do śmierci w 2005 roku. Tytułową rolę kreować będzie Jacek Kawalec, a towarzyszyć mu będą m.in. Anna Wyszkoni, Piotr Cugowski, Wojciech Cugowski oraz Agata Nizińska. Agnieszka Kaczorowska wcieli się w postać Danuty Michałowskiej, wieloletniej przyjaciółki pierwszego papieża Polaka. Wojtyła i Michałowska poznali się w czasach II wojny światowej w konspiracyjnym Teatrze Rapsodycznym, gdzie oboje występowali.

– Ona później została aktorką, była pedagogiem w krakowskiej PWST. I ta przyjaźń do końca życia papieża się utrzymywała i to była bardzo bliska mu osoba, która później zresztą przekładała jego wiersze na scenę –  mówi Agnieszka Kaczorowska.

Musical „Karol” poprzez pryzmat życia Jana Pawła II ma pokazywać najważniejsze wydarzenia i zjawiska z historii XX wieku jak np. dramat II wojny światowej czy upadek komunizmu. Próby do spektaklu odbywały się w Sosnowcu, Agnieszka Kaczorowska spędziła więc na południu Polski większość czasu w ciągu kilku ostatnich tygodni. Twierdzi, że był to dla niej wyjątkowy czas, mogła się bowiem realizować zawodowo u boku wspaniałych artystów.

– Wystawiliśmy koncert promujący ten spektakl. Uważam, że poszedł naprawdę nieźle, bo ludzie i wstali, i niektórzy się wzruszyli, co jest naprawdę świetną zajawką tego, że możemy tym musicalem dużo zdziałać mówi gwiazda.

Za reżyserię musicalu „Karol” odpowiedzialny jest Krzysztof Korwin-Piotrowski, za muzykę odpowiada Filip Siejka, autorem libretta i tekstów piosenek jest natomiast Michał Kaczmarczyk. Premiera spektaklu odbędzie się 25 lutego o godz. 18.00 w Tauron Arenie w Krakowie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.