Newsy

Ciąża Anny Muchy problemem dla reżyserów

2013-11-04  |  10:15
Ciąża Anny Muchy to kłopot dla reżyserów. Muszą oni zmieniać scenariusze swoich produkcji. Fakt, że aktorka spodziewa się dziecka, pokrzyżował plany m.in. twórcom spektaklu "Single i remiksy" w Teatrze Żydowskim w Warszawie. Trzeba było zmienić scenariusz, a nie było to łatwe zadanie, bo aktorka gra w sztuce jedną z głównych ról.

Spektakl, który miał być w październiku grany w Stanach Zjednoczonych, został odwołany. Nieoficjalnie ze względu na coraz bliższy termin porodu aktorki. Jednak występujący z nią na scenie Wojciech Medyński jest zadowolony ze współpracy z gwiazdą.

– Przez ten rok, po zagraniu setki spektakli, możemy powiedzieć, że się znamy o wiele, wiele lepiej. To wiele godzin spędzonych razem w trasie. I najbardziej się cieszymy z tego, ze jesteśmy teamem, co też przekłada się też na to, jak gramy – mówi aktor agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Anna Mucha urodzi na początku przyszłego roku. Wojciech Medyński mimo komplikacji związanych z ciążą gwiazdy, bardzo ceni sobie znajomość ze znaną aktorką.

– Jest pełna współpraca, jesteśmy czujni na siebie i czujni, żeby te sceny żyły i były naprawdę fajne – zdradza Wojciech Medyński.

Nową wersję spektaklu komediowego „Single i remiksy” Marcina Szczygielskiego wyreżyserował Olaf Lubaszenko. To komedia demaskująca mechanizmy panujące w korporacjach, które wykorzystują marzenia młodych ludzi o karierze, niezależności i pieniądzach. Finansowa wolność i prestiż, okazują się jednak zbyt małą nagrodą za konieczność rezygnacji z życia osobistego i ciągły strach o utratę pracy. Oprócz Muchy i Medyńskiego, na scenie pojawiają się też Weronika Książkiewicz i Lesław Żurek.

Do pobrania

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.