Mówi: | Wojciech Medyński |
Funkcja: | aktor |
Ciąża Anny Muchy problemem dla reżyserów
Spektakl, który miał być w październiku grany w Stanach Zjednoczonych, został odwołany. Nieoficjalnie ze względu na coraz bliższy termin porodu aktorki. Jednak występujący z nią na scenie Wojciech Medyński jest zadowolony ze współpracy z gwiazdą.
– Przez ten rok, po zagraniu setki spektakli, możemy powiedzieć, że się znamy o wiele, wiele lepiej. To wiele godzin spędzonych razem w trasie. I najbardziej się cieszymy z tego, ze jesteśmy teamem, co też przekłada się też na to, jak gramy – mówi aktor agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Anna Mucha urodzi na początku przyszłego roku. Wojciech Medyński mimo komplikacji związanych z ciążą gwiazdy, bardzo ceni sobie znajomość ze znaną aktorką.
– Jest pełna współpraca, jesteśmy czujni na siebie i czujni, żeby te sceny żyły i były naprawdę fajne – zdradza Wojciech Medyński.
Nową wersję spektaklu komediowego „Single i remiksy” Marcina Szczygielskiego wyreżyserował Olaf Lubaszenko. To komedia demaskująca mechanizmy panujące w korporacjach, które wykorzystują marzenia młodych ludzi o karierze, niezależności i pieniądzach. Finansowa wolność i prestiż, okazują się jednak zbyt małą nagrodą za konieczność rezygnacji z życia osobistego i ciągły strach o utratę pracy. Oprócz Muchy i Medyńskiego, na scenie pojawiają się też Weronika Książkiewicz i Lesław Żurek.
Do pobrania
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-09-30: Grzegorz Krychowiak: Wydaje mi się, że Wojtek Szczęsny zrezygnował z gry w reprezentacji, bo po prostu stwierdził, że już mu się nie chce
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-09-04: Katarzyna Cichopek: Jestem bardzo empatyczną osobą i chłonę emocje innych jak gąbka. Bardzo przeżywam historie bohaterów mojego programu
- 2024-07-29: Młodym singlom coraz bardziej podoba się życie w pojedynkę. Znacząca zmiana w ciągu dekady
- 2024-08-12: Ginekolodzy biją na alarm: przyszły tata to nie tylko dawca nasienia. Mężczyźni nadal zbyt rzadko uczestniczą w przygotowaniach do ciąży
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.