Newsy

Daria Widawska: Przed premierą jestem straszliwie zestresowana. Czuję, że w ogóle nie wyjdę na scenę

2017-12-14  |  06:21

Mimo wielu lat doświadczenia zawodowego aktorka wciąż mocno przeżywa premiery teatralne. Twierdzi, że w tych dniach potrzebuje wyciszenia, czuje się bowiem zestresowana. Gwiazda zaznacza jednak, że nerwy odczuwa tylko przez kilka pierwszych kwestii, potem bez trudu wchodzi w rolę.

Daria Widawska koncentruje się obecnie na pracy w teatrze. Od dłuższego czasu związana jest z warszawskim Teatrem Capitol, gdzie można ją oglądać w spektaklach „Hawaje, czyli przygody siostry Jane” oraz „Di, Viv i Rose”. Gwiazda przygotowuje się również do premiery przedstawienia „Czy ty to ty?” na podstawie tekstu Johna Tobiasa, planowanej na początek 2018 roku.

Mam przyjemność grać tam razem z Michałem Rolnickim, Łukaszem Nowickim, Marzeną Rogalską – mówi aktorka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Czy ty to ty?” w reżyserii Roberta Talarczyka opowiada o perypetiach małżeństwa, które wpadło w pułapkę rutyny i powszechnie przyjętych szablonów życia. Jest to komedia obyczajowa z przymrużeniem oka mówiąca o współczesnych związkach, skrywanych pragnieniach i tłumionych frustracjach oraz o odwadze do walki o własne marzenia.

W tej chwili gramy spektakle przedpremierowo, oficjalna premiera odbędzie się 15 lutego w Teatrze Capitol – mówi Daria Widawska.

Gwiazda nie ukrywa, że choć w zawodzie aktorki pracuje od siedemnastu lat, premiery teatralne wciąż stanowią dla niej ogromne przeżycie. W dniu pierwszego wystawienia nowego spektaklu potrzebuje wyciszenia, choć przyznaje też, że do ostatniego dzwonka jest w stanie żartować z kolegami. Wie jednak, że pozostali aktorzy są równie zdenerwowani ja ona.

Zaczynam się denerwować w momencie, kiedy słyszę pierwsze dźwięki muzyki, która wchodzi na wejście. Zaczyna się zapalać światło na scenie, czuję, że to jest ten moment, że w ogóle nie wyjdę na scenę, jestem straszliwie zestresowana – mówi Daria Widawska.

Aktorka zaznacza, że stres towarzyszy jej wyłącznie przez kilka pierwszych minut spektaklu – ma wówczas wrażenie, że jej kwestie wygłasza inna osoba. Po tym czasie bez trudu wchodzi jednak w rolę.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.