Mówi: | Julia Kamińska |
Funkcja: | aktorka |
Julia Kamińska chwali Annę Czartoryską: jest dużo bardziej profesjonalna niż ja
Odkąd Anna Czartoryska-Niemczycka ogłosiła, że spodziewa się dziecka, uwaga mediów skupia się głównie na niej w roli przyszłej mamy. Na próżno szukać wiadomości dotyczących kariery zawodowej aktorki. Tymczasem Julia Kamińska, teatralna koleżanka Czartoryskiej przypomina, że Anna to profesjonalistka na scenie.
Choć prywatnie bardzo się lubią, na scenie ich postacie rywalizują ze sobą. Anna Czartoryska-Niemczycka i Julia Kamińska grają główne role żeńskie w musicalu „Zorro” Teatru Komedia.
– Ania jest dużo bardziej profesjonalną aktorką niż ja. Ja bardzo się staram być profesjonalistką, ale wydaje mi się, że nie mnie to oceniać – mówi Julia Kamińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Poza sceną darzą się dużą sympatią, ale w musicalu „Zorro” walczą między sobą o serce tytułowego bohatera.
– Ania wygrywa, ja jestem bardzo zazdrosna, ale uznaję jej wyższość – zdradza Kamińska.
Sceniczne antagonizmy nie mają przełożenia na prywatne relacje aktorek.
– To jest bajka. To było po prostu niepoważne, gdybyśmy przenosiły te swoje zachowania ze sceny na życie prywatne – mówi aktorka, która w sztuce wciela się w postać Inez. Kamińska podkreśla, że Anna Czartoryska-Niemczycka jest profesjonalną aktorką, ona natomiast amatorką dążącą do zyskania umiejętności dyplomowanego aktora.
Ze względu na ciążę nie wiadomo, jak długo Anna Czartoryska będzie mogła występować na scenie. Kiedy nie będzie już to możliwe, zastąpi ją zapewne Monika Mielnik, która gra tę samą postać w drugiej obsadzie spektaklu.
Musical „Zorro” w reżyserii Tomasza Dutkiewicza z Anną Czartoryską-Niemczycką i Julią Kamińską w głównych rolach żeńskich można obejrzeć w Teatrze Komedia w Warszawie.
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-10-04: Anna Głogowska: Długo wstydziłam się stanąć na scenie teatralnej. Teraz zaczynam myśleć o sobie jako o aktorce
- 2024-09-18: Anna Głogowska: W samym środku lata wyjechałam na wakacje do Egiptu. Temperatura powietrza sięgała 43, a wody 38 stopni
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-11-07: Anna Głogowska: Obsesyjnie sortuję śmieci. Jestem wściekła na wszystkich sąsiadów, którzy tego nie robią
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
- 2024-06-20: Anna Kalczyńska: Bałam się przeprowadzki do Warszawy. Wcześniej mieszkałam nieopodal lasu, ale na Saskiej Kępie też jest cudownie
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
- 2024-05-09: Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.