Newsy

Julia Kamińska chwali Annę Czartoryską: jest dużo bardziej profesjonalna niż ja

2014-01-15  |  09:45

Odkąd Anna Czartoryska-Niemczycka ogłosiła, że spodziewa się dziecka, uwaga mediów skupia się głównie na niej w roli przyszłej mamy. Na próżno szukać wiadomości dotyczących kariery zawodowej aktorki. Tymczasem Julia Kamińska, teatralna koleżanka Czartoryskiej przypomina, że Anna to profesjonalistka na scenie.

Choć prywatnie bardzo się lubią, na scenie ich postacie rywalizują ze sobą. Anna Czartoryska-Niemczycka i Julia Kamińska grają główne role żeńskie w musicalu  „Zorro” Teatru Komedia. 

Ania jest dużo bardziej profesjonalną aktorką niż ja. Ja bardzo się staram być profesjonalistką, ale wydaje mi się, że nie mnie to oceniać mówi Julia Kamińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Poza sceną darzą się dużą sympatią, ale w musicalu „Zorro” walczą między sobą o serce tytułowego bohatera.

Ania wygrywa, ja jestem bardzo zazdrosna, ale uznaję jej wyższość zdradza Kamińska.

Sceniczne antagonizmy nie mają przełożenia na prywatne relacje aktorek.

To jest bajka. To było po prostu niepoważne, gdybyśmy przenosiły te swoje zachowania ze sceny na życie prywatne mówi aktorka, która w sztuce wciela się w postać Inez. Kamińska podkreśla, że Anna Czartoryska-Niemczycka jest profesjonalną aktorką, ona natomiast amatorką dążącą do zyskania umiejętności dyplomowanego aktora.

Ze względu na ciążę nie wiadomo, jak długo Anna Czartoryska będzie mogła występować na scenie. Kiedy nie będzie już to możliwe, zastąpi ją zapewne Monika Mielnik, która gra tę samą postać w drugiej obsadzie spektaklu.

Musical „Zorro” w reżyserii Tomasza Dutkiewicza z Anną Czartoryską-Niemczycką i Julią Kamińską w głównych rolach żeńskich można obejrzeć w Teatrze Komedia w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.