Newsy

Julia Kamińska chwali Annę Czartoryską: jest dużo bardziej profesjonalna niż ja

2014-01-15  |  09:45

Odkąd Anna Czartoryska-Niemczycka ogłosiła, że spodziewa się dziecka, uwaga mediów skupia się głównie na niej w roli przyszłej mamy. Na próżno szukać wiadomości dotyczących kariery zawodowej aktorki. Tymczasem Julia Kamińska, teatralna koleżanka Czartoryskiej przypomina, że Anna to profesjonalistka na scenie.

Choć prywatnie bardzo się lubią, na scenie ich postacie rywalizują ze sobą. Anna Czartoryska-Niemczycka i Julia Kamińska grają główne role żeńskie w musicalu  „Zorro” Teatru Komedia. 

Ania jest dużo bardziej profesjonalną aktorką niż ja. Ja bardzo się staram być profesjonalistką, ale wydaje mi się, że nie mnie to oceniać mówi Julia Kamińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Poza sceną darzą się dużą sympatią, ale w musicalu „Zorro” walczą między sobą o serce tytułowego bohatera.

Ania wygrywa, ja jestem bardzo zazdrosna, ale uznaję jej wyższość zdradza Kamińska.

Sceniczne antagonizmy nie mają przełożenia na prywatne relacje aktorek.

To jest bajka. To było po prostu niepoważne, gdybyśmy przenosiły te swoje zachowania ze sceny na życie prywatne mówi aktorka, która w sztuce wciela się w postać Inez. Kamińska podkreśla, że Anna Czartoryska-Niemczycka jest profesjonalną aktorką, ona natomiast amatorką dążącą do zyskania umiejętności dyplomowanego aktora.

Ze względu na ciążę nie wiadomo, jak długo Anna Czartoryska będzie mogła występować na scenie. Kiedy nie będzie już to możliwe, zastąpi ją zapewne Monika Mielnik, która gra tę samą postać w drugiej obsadzie spektaklu.

Musical „Zorro” w reżyserii Tomasza Dutkiewicza z Anną Czartoryską-Niemczycką i Julią Kamińską w głównych rolach żeńskich można obejrzeć w Teatrze Komedia w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.