Mówi: | Marcin Korcz |
Funkcja: | aktor |
Marcin Korcz zagra rolę Brada Pitta w polskiej wersji „Thelma i Louise”. Premiera spektaklu jeszcze w tym sezonie
W łódzkim Teatrze im. Jaracza trwają prace nad spektaklem na kanwie filmu „Thelma i Louise”. W roli J.D., w którą w kultowym obrazie Ridleya Scotta wcielił się Brad Pitt, widzowie zobaczą Marcina Korcza. Aktor twierdzi, że jest to dla niego spore wyzwanie zawodowe, Brad Pitt stworzył bowiem niezapomnianą kreację.
„Thelma i Louise” to film z 1991 roku w reżyserii Ridleya Scotta, opowiadający o podróży tytułowych bohaterek przez Amerykę. Na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza, Tomasz Jękot stworzył własny scenariusz musicalu, zawierający wątki inspirowane historią opowiedzianą przez Scotta. W roli J.D., w którą w filmie wcielił się Brad Pitt, łódzcy widzowie zobaczą Marcina Korcza.
– Wyzwanie duże, bo rola Brada Pitta w filmie „Thelma i Louise” to umówmy się, jest kultowa – mówi Marcin Korcz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Rola J.D. to jedna z najsłynniejszych filmowych kreacji Brada Pitta. Marcin Korcz twierdzi, że nie będzie w stanie całkowicie odciąć się od stworzonej przez amerykańskiego gwiazdora wizji postaci J.D. Zapewnia jednak, że da jej także coś od siebie.
– Tekst jest tak zapisany, że pewna cukierkowatość i utopijność spotkania Thelmy i Prada Pitta jest wpisana w ten tekst, więc nie uciekniemy od tej cukierkowości, ale też staramy się coś innego tam znaleźć jeszcze w samej postaci – mówi Marcin Korcz.
Próby do spektaklu, za którego reżyserię odpowiedzialna jest Dominika Knapik, rozpoczęły się na początku kwietnia. Premiera planowana jest na maj.
Czytaj także
- 2024-09-16: Piotr Zelt: Od października zaczynam wykłady w Warszawskiej Szkole Filmowej. Czasami trafiają się takie grupy, że zastanawiam się, po co oni chcą ten zawód uprawiać
- 2024-07-15: Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
- 2024-07-22: Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia
- 2024-04-29: Paweł Małaszyński: Po odejściu z Teatru Kwadrat musiałem wziąć w garść, zostawić przeszłość za sobą i iść dalej. Teraz od początku wytaczam sobie ścieżkę kariery
- 2024-04-30: Artur Barciś: Reżyseria jest rzeczą dużo bardziej odpowiedzialną niż aktorstwo. Może kiedyś zdecyduję się wyreżyserować film
- 2024-05-16: Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu
- 2024-04-19: Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą
- 2024-03-26: Piotr Zelt: W tym roku na Wielkanoc jadę na narty w Alpy. Chyba wszystkim jest na rękę, że będę gdzieś daleko
- 2024-03-25: Jan Wieczorkowski: Trema jest zawsze przed spektaklem. Kiedyś proponowałem innym aktorom medytację, ale każdy ma swoje sposoby
- 2024-03-26: Aleksandra Popławska: Spektakl „Wyjątkowy prezent” jest komedią, ale pod spodem niepozbawioną tragicznego rysu. To dobra i mądra rozrywka
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.