Newsy

Marcin Korcz zagra rolę Brada Pitta w polskiej wersji „Thelma i Louise”. Premiera spektaklu jeszcze w tym sezonie

2016-05-05  |  07:00

W łódzkim Teatrze im. Jaracza trwają prace nad spektaklem na kanwie filmu „Thelma i Louise”. W roli J.D., w którą w kultowym obrazie Ridleya Scotta wcielił się Brad Pitt, widzowie zobaczą Marcina Korcza. Aktor twierdzi, że jest to dla niego spore wyzwanie zawodowe, Brad Pitt stworzył bowiem niezapomnianą kreację.

„Thelma i Louise” to film z 1991 roku w reżyserii Ridleya Scotta, opowiadający o podróży tytułowych bohaterek przez Amerykę. Na potrzeby Teatru im. Stefana Jaracza, Tomasz Jękot stworzył własny scenariusz musicalu, zawierający wątki inspirowane historią opowiedzianą przez Scotta. W roli J.D., w którą w filmie wcielił się Brad Pitt, łódzcy widzowie zobaczą Marcina Korcza.

Wyzwanie duże, bo rola Brada Pitta w filmie „Thelma i Louise” to umówmy się, jest kultowa – mówi Marcin Korcz agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Rola J.D. to jedna z najsłynniejszych filmowych kreacji Brada Pitta. Marcin Korcz twierdzi, że nie będzie w stanie całkowicie odciąć się od stworzonej przez amerykańskiego gwiazdora wizji postaci J.D. Zapewnia jednak, że da jej także coś od siebie.

– Tekst jest tak zapisany, że pewna cukierkowatość i utopijność spotkania Thelmy i Prada Pitta jest wpisana w ten tekst, więc nie uciekniemy od tej cukierkowości, ale też staramy się coś innego tam znaleźć jeszcze w samej postaci – mówi Marcin Korcz.

Próby do spektaklu, za którego reżyserię odpowiedzialna jest Dominika Knapik, rozpoczęły się na początku kwietnia. Premiera planowana jest na maj.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.