Newsy

Maria Niklińska o spektaklu „Old love”: granie u boku mistrza to duże wyzwanie

2014-10-22  |  06:50

Maria Niklińska nie kryje satysfakcji z tego, że dużo dzieje się w jej życiu zawodowym, a na scenie może się uczyć od najlepszych. Aktorka gra teraz w spektaklu „Old love” w reżyserii Andrzeja Chichłowskiego u boku Małgorzaty Ostrowskiej-Królikowskiej i Artura Barcisia. Można ją również oglądać w serialu „Klan”.

Bardzo się cieszę, że gram w fajnym spektaklu ze świetną obsadą. Między innymi w głównej roli Artur Barciś, czyli mistrz komedii. Granie u boku mistrza jest naprawdę ciekawym wyzwaniem, tym bardziej że mam niewiele prób – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Maria Niklińska, aktorka.

Spektakl „Old love” powstał na podstawie wyśmienitej komedii romantycznej najsłynniejszego kanadyjskiego dramatopisarza Norma Fostera. Maria Niklińska podkreśla, że jest to opowieść o nietypowej relacji damsko-męskiej i rozbudzeniu dawno zapomnianych emocji. Ścieżki życiowe Buda i Molly krzyżują się co jakiś czas przez ćwierć wieku. Kluczowym momentem dla tego specyficznego związku okazuje się pogrzeb jej męża.

Jest to opowieść o miłości i różnych perypetiach z nią związanych. Będę grała kilka postaci, więc będzie dużo przebierania i zabawy, komediowo, więc fajnie. Myślę, że wszyscy mają ochotę na coś z przymrużeniem oka – zachęca Maria Niklińska.

„Old Love” to spektakl, który jednocześnie bawi i zachęca do refleksji. Sztuka stawia ważne życiowe pytania, na przykład: Czy ludzie w pewnym wieku powinni myśleć o miłości, zwłaszcza miłości fizycznej.

Będziemy grać spektakle nie tylko w Warszawie, lecz także w innych miastach Polski. Najbliższe spektakle poza stolicą odbędą się w Kielcach, Suwałkach, Inowrocławiu, później szykuje się Śląsk, dużo będzie tych przedstawień – mówi Maria Niklińska.

Spektakl został przygotowany przez Teatr Gudejko.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.