Newsy

Olga Kalicka w najbliższym sezonie zagra w trzech spektaklach teatralnych. Wystąpi m.in. w nowej sztuce Teatru Komedia

2017-06-08  |  06:45

Olga Kalicka przyznaje, że w tym sezonie najwięcej czasu spędza na deskach teatru. Aktorka gra w dwóch spektaklach i intensywnie przygotowuje się do roli w nowej sztuce.

Teatralnie w tym sezonie wszystko się rozwinęło i jest dużo nowego. „Klatka dla ptaków” w Teatrze Capitol – to po pierwsze, po drugie – „Calineczka” w Teatrze Palladium, a po trzecie – szykuje się kolejna premiera w Teatrze Komedia. To będzie spektakl „Skazani na miłość” – mówi agencji Newseria Olga Kalicka, aktorka.

Spektakl „Skazani na miłość” w reżyserii Tomasza Dutkiewicza to galeria nieźle „zakręconych” postaci, gwałtowne zwroty akcji oraz dowcipne i sarkastyczne dialogi. Bohaterowie komedii tak mocno wierzą w horoskopy, że są w stanie podporządkować im całą swoją przyszłość, ale rzeczywistość niejednokrotnie boleśnie ich zaskoczy i rozczaruje. Przedpremierowe pokazy zaplanowano na 6 i 7 lipca.

Z kolei „Klatka dla ptaków” w reżyserii Andrzeja Strzeleckiego to dosyć kontrowersyjna sztuka. Jej akcja rozgrywa się w nocnym klubie dla transwestytów. Grzegorz i Albin to szczęśliwa para, on jest właścicielem klubu, a on (ona) – jego gwiazdą, słynną Drag Queen. Sielankę zaburza wizyta przyszłych teściów ich syna – zwłaszcza że teść to bardzo konserwatywny polityk. Zderzenie dwóch światów jest bardzo bolesne. Twórcy spektaklu umieścili „Klatkę dla ptaków” we współczesnej Polsce. Chcą pokazać publiczności, jakie konsekwencje niesie ze sobą brak tolerancji i jak można się uwolnić od ograniczających nas klatek.

W naszym kraju to wciąż są jeszcze tematy tabu, ale mam nadzieję, że będzie coraz lepiej i że ten spektakl też w jakiś sposób się do tego przyczyni – mówi Olga Kalicka.

Aktorka podkreśla, że osoby o innej orientacji seksualnej nigdy nie budziły w niej negatywnych skojarzeń i nie były przez nią dyskryminowane.

 Nigdy nie miałam z tym problemu. Mam nadzieję, że to będzie coraz bardziej powszechne – mówi Olga Kalicka.

Poza sceną teatralną Olgę Kalicką można również oglądać w serialach „M jak Miłość” i „Rodzinka.pl”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.