Newsy

Przemysław Cypryański zagra w pierwszym polskim sitcomie internetowym

2014-03-19  |  07:00
Przemysław Cypryański wystąpi w internetowym sitcomie „Kumple”, który opowiada o losach dwóch singli żyjących w dużym mieście. Pomysłodawcą projektu jest Adam Molak, a Cypryańskiemu na ekranie partnerują m.in. Maciej Jachowski, Joanna Jabłczyńska i Aleksandra Kisio.

Fabuła „Kumpli” koncentruje się wokół relacji damsko-męskich obserwowanych z lekkim przymrużeniem oka. Na YouTubie można obejrzeć zwiastun produkcji. Na razie nie wiadomo, kiedy serial będzie miał swoją premierę.

Różnica między telewizją a internetem jest taka, że nie musimy dopasowywać się do ramówek. Myślę, że zadebiutujemy na przełomie wiosny i lata. To historia dwóch kumpli, którzy przyjeżdżają z małej miejscowości do dużego miasta i próbują odnaleźć się w nowej rzeczywistości – mówi Przemysław Cypryański agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Jeden z bohaterów jest artystą, drugi – lekarzem. Choć mają skrajnie odmienne temperamenty, przyjaźnią się od dziecka i doskonale się dogadują. Bohater grany przez Cypryańskiego ma duże powodzenie u kobiet, natomiast jego kolega, w którego wciela się Maciej Jachowski, jest bardzo nieśmiały.

W podobnej roli można oglądać Cypryańskiego w spektaklu „Testament cnotliwego rozpustnika” w Teatrze Kamienica w Warszawie. Aktor wciela się tam w postać Don Juana, który pod koniec życia dokonuje swoistego rachunku sumienia. Po odejściu z serialu „M jak miłość” Cypryański poświęcił się niemal całkowicie teatrowi.

Cały czas występuję również w Teatrze Żydowskim w moim ukochanym „Skrzypku na dachu”. Teatr sprawia mi wiele przyjemności i poświęcam mu dużo więcej czasu niż projektom filmowym. Nie staram się jednak zupełnie uciekać przed kamerą – deklaruje aktor.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.