Mówi: | Łukasz Jemioł |
Funkcja: | projektant mody |
Łukasz Jemioł pracuje nad albumem poświęconym historii jego marki
Łukasz Jemioł obchodzi w tym roku dziesięciolecie swojej marki. Z tej okazji planuje wydać specjalny album podsumowujący jego działalność w świecie mody. W ramach świętowania rocznicy odbędą się ponadto cztery pokazy mody, a w Warszawie otwarty zostanie drugi butik projektanta. Jemioł nawiązał także współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która zajmuje się promocją marki.
Łukasz Jemioł ma zaledwie 32 lata, należy jednak do najbardziej znanych polskich projektantów. Jest absolwentem łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na kierunku druk i ubiór. Ubiera największe gwiazdy polskiego show-biznesu, m.in. Małgorzatę Kożuchowską, Anję Rubik, Alicję Bachledę-Curuś i Małgorzatę Sochę. Za swoje dokonania w dziedzinie mody był wielokrotnie nagradzany, jest laureatem Złotej Nitki i Oskara Mody. Otrzymał także stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Jego ubrania pokazywane są na łamach najważniejszych magazynów dla kobiet w Polsce. W tym roku świętuje dziesięciolecie swojej marki.
– To będzie bardzo pracowite świętowanie. Myślę, że za rok może będę miał chwilę wytchnienia. Natomiast ten rok jest rzeczywiście owocny w wydarzenia i będę się starał to wszystko pogodzić. Co miesiąc kolejny projekt, tak że nie zwalniam tempa – mówi Łukasz Jemioł w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Projektant rozpoczął świętowanie od otwarcia flagowego butiku przy jednej z najmodniejszych warszawskich ulic, czyli Mokotowskiej. Jeszcze we wrześniu tego roku planuje otworzyć kolejny lokal w Warszawie, w budowanym obecnie centrum handlowym. 2015 rok to czas intensywnej pracy nad rozwijaniem marki – projektant zaplanował aż jedenaście kampanii PR-owych. Zamierza także rozszerzyć sieć sprzedaży na rynki zagraniczne.
– W planach mam wydanie albumu, który zbierze wszystkie kolekcje Basic i Premium oraz wszystkie pokazy zagraniczne i polskie. Będą sklepy, wywiady z gwiazdami, które ubieram, i cztery pokazy: dwa pokazy Basic, dwa Premium – mówi Łukasz Jemioł.
Projektant rozpoczął ponadto współpracę z Pauliną Smaszcz-Kurzajewską, która została nową Brand & PR Agent marki Łukasz Jemioł. Dziennikarka rok temu została ambasadorką marki, wystąpiła m.in. na jednym z pokazów w charakterze modelki. Chętnie też pokazuje się na czerwonym dywanie w kreacjach projektu Łukasza Jemioła.
– Paulina zajmuje się po prostu PR i jest menadżerem, trochę pomaga mi w firmie, chodzimy razem na spotkania biznesowe i rzeczywiście ma taką energię biznesową, absolutnie potrzebowałem takiej osoby w teamie. Paulina od wielu lat była moją klientką i zakończyła swoją współpracę z innymi firmami, więc zaproponowałem jej współpracę, żeby razem podziałać przy modowym projekcie. Myślę, że dla niej to też jest wyzwanie – mówi Łukasz Jemioł.
Czytaj także
- 2023-05-08: Paulina Przybysz: Podczas pisania tekstów inspirują mnie historie innych. Czasami dwa zdania w utworze są o mnie, a dwa – o koleżance lub innej postaci
- 2023-05-30: Paulina Przybysz: Żyję w lesie i wychodzę tam często bez telefonu. Bywa tak, że nie chcę wracać do tego całego zamieszania
- 2023-06-06: Paulina Przybysz: Jestem bardzo groźnym policjantem domowym w kwestii segregacji śmieci. Nie jem też mięsa i kiedy tylko mogę, to zamiast samochodu wybieram pociąg
- 2023-05-24: Paulina Przybysz: Wcześniej czy później i tak doszłoby do rozpadu zespołu Sistars. Ciężko jest pogodzić tyle różnych osobowości
- 2023-07-05: Paulina Przybysz: Wyznanie mojej siostry dotyczące aborcji odbiło się rykoszetem. Do tej pory jak wypuszczam nowy singiel, to najpierw są komentarze dotyczące tej sprawy
- 2022-11-29: Znani muzycy stworzyli utwór oparty na dźwiękach natury. Specjalne urządzenia zebrały „muzykę” z Puszczy Białowieskiej
- 2022-11-07: Łukasz Zagrobelny: Moim największym sukcesem jest to, że przez wszystkie lata pracy artystycznej mogłem żyć wyłącznie z muzyki. Nie musiałem robić dodatkowych rzeczy
- 2022-10-25: Łukasz Zagrobelny: Odkryłem w sobie żyłkę fotografa. Jednak moje pierwsze zdjęcie to była jakaś katastrofa
- 2022-06-07: L.U.C. gwiazdą Festiwalu Wschód Kultury w Białymstoku. „Budujemy mosty i dialog pomiędzy narodami”
- 2022-04-26: Marianna Schreiber: Mąż nie wspiera mnie w działalności politycznej. Moja partia nie będzie stricte prawicowa i trudno, żeby to pochwalał, ja to rozumiem
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Monika Richardson: Martwi mnie globalne ocieplenie klimatu. Zastanawiam się, jaki świat szykujemy dla naszych wnuków
Europejska Agencja Środowiska (EEA) alarmuje, że w związku z ocieplaniem się klimatu Europie zagraża wiele niebezpieczeństw, wśród nich ekstremalne zjawiska pogodowe – trąby powietrzne, fale upałów, powodzie, susze oraz pożary, a także wzrost zachorowań na różne choroby. W tej sytuacji Monika Richardson dziwi się temu, że wiele osób nie zważa na niekorzystne zmiany klimatyczne i zamiast im zapobiegać, poprzez swoje złe nawyki przyczyniają się tylko do pogłębienia problemu.
Media
Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą
Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.
Finanse
Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł
Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.