Newsy

Joanna Krupa: Przez cały rok stosuję samoopalacz. Biała skóra nie wygląda tak ładnie jak opalona

2016-05-30  |  06:55

Modelka nie przepada za bladą, nieopaloną skórą. Twierdzi, że w jej przypadku ubrania znacznie lepiej wyglądają, gdy ciało jest opalone. Dlatego przez cały rok stosuje samoopalacz.

Ciało to dla Joanny Krupy narzędzie pracy, dlatego dba o nie przez cały rok, nie tylko przed nadchodzącym latem. By utrzymać smukłą sylwetkę minimum dwa razy w tygodniu ćwiczy na siłowni. Modelka nie zapomina także o pielęgnacji skóry.

– Używam samoopalacza przez cały rok, czy zima, czy lato, obojętnie, jaka jest pora roku – mówi Joanna Krupa agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda korzysta też z usług kosmetyczki, która raz w tygodniu odwiedza ją w domu i wykonuje zabieg samoopalający. Modelka twierdzi, że w jej przypadku ubrania lepiej się prezentują na opalonej skórze.

– Biała skóra nigdy tak ładnie nie wygląda, chociaż ja jestem biała jak ściana, jak jestem nieopalona – mówi Joanna Krupa.

Modelka ma także sprawdzone triki, które ukrywają zmęczenie lub brak makijażu. W takich przypadkach upina włosy wysoko do góry oraz zakłada okulary przeciwsłoneczne, które skutecznie zasłaniają oczy.

– Nawet jak paparazzi cię złapie, to i tak nie widać, czy jesteś zmęczona, czy niezmęczona, bo masz okulary – mówi Joanna Krupa.

Gwiazda twierdzi, że gdy nie nakłada makijażu, nigdy nie wychodzi z domu bez okularów przeciwsłonecznych.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.