Newsy

Lidia Kopania: Nie spędzam godzin przed lustrem, by pielęgnować twarz. Moim uniwersalnym kosmetykiem jest serum z witaminą C

2015-11-06  |  06:50

Wokalistka podkreśla, że nie poświęca zbyt dużo czasu na codzienny makijaż i zabiegi pielęgnacyjne. Jej zdaniem, skórze twarzy najwięcej korzyści przynoszą dobre kremy, witaminowe serum i aktywność na świeżym powietrzu. Lidia Kopania zachęca też do stosowania kosmetyków organicznych, które są produkowane na bazie naturalnych składników.

Mam mnóstwo ulubionych kosmetyków, ale w sumie chyba najbardziej lubię serum z witaminą C, dlatego że rozjaśnia i w ogóle wspaniale działa – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Lidia Kopania, wokalistka.

Lidia Kopania przyznaje, że coraz częściej rezygnuje z kosmetyków sztucznych, a wybiera organiczne. Są równie skuteczne, a przy tym łagodniejsze dla skóry i nie powodują podrażnień.

One wspaniale działają, są pozbawione różnych substancji chemicznych negatywnie działających na skórę i osłabiających działanie naturalnych składników – mówi Lidia Kopania.

Wokalistka podkreśla, że nie jest typem kobiety, która spędza godziny przed lustrem tylko po to, by po wykonywać przeróżne zabiegi pielęgnacyjne. Ma jednak swoje szybkie, ale skuteczne sposoby na dbanie o skórę.

Nie robię niczego nietypowego, jest to bardzo standardowa pielęgnacja: demakijaż, krem na noc, krem pod oczy, po prostu – mówi Lidia Kopania.

Zdaniem wokalistki zbawienny wpływ na kondycję skóry twarzy ma ruch na świeżym powietrzu i optymistyczne nastawienie do życia.

Bardzo lubię biegać, to jest podstawą mojej pielęgnacji. Do tego dobry nastrój. Kiedy wszystko się wali i nic nie sprzyja, to trzeba zrzucić z siebie to, co negatywne, i po prostu myśleć pozytywnie – dodaje Lidia Kopania.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.