Newsy

Styliści fryzur proponują w tym sezonie włosy naturalne, zmierzwione i kręcone w odcieniach blondu i rudości

2014-09-24  |  06:15
Mówi:Beata Berendowicz
Funkcja:fryzjerka, ambasadorka Schwarzkopf Professional
  • MP4
  • Fryzury naturalne, kobiece loki, wielotonowa koloryzacja, wyraziste odcienie pomarańczy, złotego i czerwienie to propozycja stylistów na jesienną i zimową porę.

    Na trend jesienno-zimowy styliści przygotowali plejadę kobiecości. Przestajemy prostować, przestajemy wygładzać, jak najbardziej dajemy zmysłowo ponieść się lokom, falom, afro. Nawet z prostych włosów staramy się wydobyć dużą sensualną kobiecość – mówi Beata Berendowicz, fryzjerka, ambasadorka Schwarzkopf Professional w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Modne są w dalszym ciągu wszystkie długości włosów – na czasie są krótkie cięcia, boczne i tylne przystrzyżenia na jeżyka, dłuższe włosy nieprostowane, centralny lub asymetryczny przedziałek oraz naturalne, lśniące loki. Styliści proponują m.in. odcienie rudości – od jasnej marchewki po głęboką miedź, blondy – jasne, złote, miedziane, popielate oraz intensywne brązy.

    Dajemy naszym klientom wybór w trzech długościach. Typ chłopczycy – włosy krótkie, kobieta klasyczna, elegancka, bizneswoman – włosy średnie, kobiety romantyczne, dziewczęcy look – bardzo długie włosy, ale jednocześnie wszystkie bardzo potargane, zmierzwione i kręcone. Nie będzie efektu włosów posklejanych. To mają być fajnie dopieszczone, lśniące i zmysłowe loki. Kolory bardzo naturalne, ale wzbogacone i ożywione na tą smutną porę roku fleszami w odcieniach pomarańczy, złotego i czerwieni. Z tym, że te kolory mają być bardzo naturalnie wplecione, mają mieć bardzo delikatny look, mimo że są to bardzo soczyste i nienaturalne barwy – tłumaczy fryzjerka.

    Niezobowiązująca tekstura włosów inspirowana stylem a'la Brigitte Bardot uwydatnia naturalne piękno kobiet tak samo jak naturalny makijaż, którego prawie nie widać lub ubrania podkreślające kobiece kształty.

    Brak fryzury, brak uczesania, brak stylizacji włosów, czyli włosy bardzo naturalne, w kolorze jak najbardziej naturalnym, ewentualnie delikatnie doprawionym tylko naturą przez umiejętnego fryzjera pozwala na zobaczenie prawdziwej urody dziewczyny. To jest bardzo podobnie jak z każdą inną rzeczą. Przecież dziewczyny nie są przyozdabiane strojami, tylko stroje są pokazywane na ich naturalnych kształtach. Tak samo jak z make up-em, który jest dobry, jeśli tak naprawdę go nie widać – mówi Beata Berendowicz.

    Oprócz naturalnych włosów styliści proponują misterne, kobiece upięcia w stylu retro wzorowane m.in. na Marlene Dietrich, styl pensjonarki z przedziałkiem pośrodku oraz korony z warkoczy, nie tylko w stylu Julii Tymoszenko. Modne są również długie kucyki z wplecionymi w nie dodatkami oraz koński ogon inspirowany latami 90.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.