Newsy

Szare smoky eyes i intensywnie czerwone usta to najważniejszy trend w makijażu w sezonie zimowym

2014-12-31  |  06:30
Mówi:Magdalena Stępień
Funkcja:wizażystka marki Dr Irena Eris PROVOKE
  • MP4
  • Tej zimy nie trzeba wybierać między intensywnym makijażem ust i mocno kolorowymi powiekami. Mocne oko w odcieniach fuksji lub umalowane techniką smoky eyes to idealny duet z karminowymi wargami. Regularny peeling i nawilżanie sprawią, że kolor będzie równomiernie rozłożony, a pomadka będzie się trzymać dłużej.

    Makijaż na zimę 2014/2015 powinien być wyrazisty i zdecydowany. Bazą będzie delikatna, naturalna i rozświetlona skóra. W jej uzyskaniu pomogą nawilżające podkłady, bazy i rozświetlające pudry. Podstawą zimowego looku są oczy umalowane cieniami w intensywnych odcieniach złota lub srebra, a także kolorach fluorescencyjnych, np. zieleni lub fuksji. Mniej odważne panie mogą zdecydować się tylko na wykonaną eyelinerem kreskę w tych kolorach. Niezwykle modne będą także oczy umalowane techniką smoky eyes.

    – To numer jeden, który jest uwielbiany przez gwiazdy, celebrytki i oczywiście absolutnie każdą Polkę. Smoky eyes może być oczywiście bardzo intensywne, lub nieco delikatniejsze – wszystko zależy od tego, na jaką porę dnia robimy makijaż. Oczywiście w tle są zimowe wariacje świąteczne, karnawałowe, sylwestrowe – mówi Magdalena Stępień, wizażystka marki Dr Irena Eris PROVOKE, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Do wykonania makijażu smoky eyes potrzebna jest bardzo miękka, najlepiej czarna kredka, która zostanie położona wzdłuż linii rzęs i wodnej linii w środku oka, a później roztarta za pomocą cieni. Świetnie sprawdzą się cienie spiekane, które dzięki różnej technice nakładania – na sucho lub na mokro – pozwalają uzyskać różny stopień intensywności koloru. Zimą 2014/2015 kobiety powinny nosić intensywnie czerwone usta. Modne są wszelkie odcienie: karmin, burgund, cyjan, maki i malina. 

    – Nie jest to jednak ta letnia czerwień, bardzo oranżowa czy wręcz neonowa, lecz ta nieco uspokojona, winna, może nieco malinowa, kojarząca się z zimowymi wieczorami. Wciąż modny jest intensywny kolor szminki. Możemy postawić jednocześnie na bardzo mocny makijaż oka i bardzo intensywny makijaż ust – mówi Magdalena Stępień.

    Intensywna czerwień może jednak podkreślać wszelkie niedoskonałości ust, dlatego przed zrobieniem makijażu warto zadbać o ich dobre przygotowanie. Najlepszym rozwiązaniem będzie delikatny peeling, który złuszczy martwy naskórek i sprawi, że skóra ust będzie gładka. Dzięki temu trwałość pomadki zostanie znacznie przedłużona, a kolor zostanie równomiernie rozprowadzony. W sklepach są już dostępne preparaty przeznaczone wyłącznie do złuszczania delikatnej skóry ust, peeling można też wykonać nieużywaną szczoteczką do zębów. W zimie należy też dbać o odpowiedni poziom nawilżenia ust, smarując je balsamami lub pomadkami nawilżającymi.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.