Mówi: | Martyna Baczyńska |
Funkcja: | kosmetolog |
Firma: | Beauty4Ever |
Tej wiosny modne będą wzory i zdjęcia na paznokciach. Salony manicure stosują specjalne drukarki do paznokci
Skóra węża, geometryczne wzory i kontrastowe kolory – wiosną nie należy się obawiać szaleństwa na paznokciach. Styliści zachęcają do odwagi, której jedynym ograniczeniem ma być własna wyobraźnia. W osiągnięciu spektakularnego efektu pomoże m.in. drukarka do paznokci, która w niezwykle precyzyjny sposób pozwala odwzorować każdy wzór lub zdjęcie.
Tej wiosny styliści proponują dwa główne trendy w stylizacji paznokci: bardzo naturalny manicure, w którym paznokcie pomalowane są jedynie bezbarwną odżywką lub jasnym lakierem, oraz odważne, rzucające się w oczy zdobienia i intensywna kolorystyka. Na wybiegach pojawiły się takie kolory, jak ostra czerwień, fiolet, czerń, złoto, burgund i zieleń jabłek. Niezwykle modne będzie połączenie co najmniej dwóch kolorów, najlepiej silnie ze sobą kontrastujących, np. różu z czernią czy czerni z zielenią. Styliści proponują także łączenie wszystkich modnych tej wiosny odcieni ze srebrem lub złotem.
– Bardzo modny będzie również w tym roku manicure geometryczny. Idealnym dopełnieniem codziennej stylizacji będą też wzory, które możemy zobaczyć na ubraniach wprost z pokazów mody, eleganckie i stylowe. Pojawią się także wzory złudzeń optycznych, a także motywy zwierzęce, np. skóra węża – mówi Martyna Baczyńska, kosmetolog, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Ograniczeniem w zdobieniu paznokci ma być jedynie wyobraźnia klientki, a nie umiejętności manikiurzystki. W wykreowaniu spektakularnego efektu pomóc może drukarka do paznokci. To przełomowe w dziedzinie zdobienia paznokci urządzenie powoli zdobywa coraz większą popularność w Polsce. Pozwala ono na bardzo szybkie i precyzyjne odwzorowanie na paznokciu dowolnego wzoru, dając efekty, które do tej pory były niemożliwe do osiągnięcia za pomocą pędzelka.
– Każdy wzór jest wykonany z niezwykłą dokładnością. Każdy najdrobniejszym szczegół, detal, cieniowaniem i najrozmaitsze są precyzyjnie odwzorowywane. Dzięki temu możemy osiągnąć niesamowite efekty. Sam zabieg polega na tym, że paznokieć umieszcza się w otworze drukarki, po czym wybierana się wzór, dostosowuje się wielkość nadruku do wielkości płytki paznokciowej, kolejnym etapem jest już nadruk wzoru na paznokciu. Wykonanie manicure na wszystkich paznokciach u dłoni trwa około godziny – mówi Martyna Baczyńska.
Drukarka pozwala wykonać dowolny wzór na naturalnej płytce lub tipsie. W urządzeniu zaprogramowanych jest ponad 2 tys. różnych wzorów, klientka może także samodzielnie zaprojektować wzór i wgrać jego zdjęcie do drukarki. Zabieg można wykonywać na paznokciach zarówno u rąk, jak i u nóg.
Czytaj także
- 2023-02-03: Oversizowe garnitury, dżins, koronki i kwiaty 3D najważniejszymi trendami w modzie na sezon wiosna/lato 2023. W kolorystyce dominują odcienie świeże, soczyste i energetyczne
- 2021-01-15: Paweł Tur: Uroda jest ważna dla nas wszystkich. Chcemy otaczać się ludźmi, którzy są ładni. Panuje kult ciała
- 2021-01-22: Paweł Tur: Żyję nadzieją, że wszystko zmieni się wiosną. Może nas odblokują, będziemy mogli się spotkać, pójść na koncert
- 2020-04-30: Bartłomiej Misiewicz: Innowacyjne technologie są zgodne z moimi zainteresowaniami. Od zawsze ciekawiły mnie rozwiązania, które można wykorzystywać w życiu codziennym
- 2020-03-25: Edyta Herbuś: Aby być pięknym i młodym, trzeba dbać o siebie od wewnątrz. Ważna jest dieta i radość życia
- 2019-04-23: Małgorzata Tomaszewska: Wiosną stawiam przede wszystkim na porządki. Dopiero przed Wielkanocą rozebrałam choinkę
- 2019-05-06: Magda Steczkowska: Kiedy przychodzi wiosna, moja szafa tryska kolorami. Niestety, nie umiem się zmotywować do diety i siłowni
- 2019-05-10: Monika Jarosińska: Postanowiłam, że chcę być troszeczkę bardziej fit. W mojej diecie często brakuje warzyw i owoców
- 2019-04-26: Michalina Sosna: Zawsze z utęsknieniem czekam na te ciepłe dni. Napędzają mnie do pracy
- 2019-03-29: Anna Korcz: Wiosną wracam do sportu. Zaniedbałam to przez zimę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Adam Kszczot: Bardzo żałuję, że nie da się drugi raz wystartować w „Tańcu z gwiazdami”. W tym roku planuję za to z żoną pójść na kurs tańca
Biegacz zapewnia, że doskonale czuje się na parkiecie i choć musi jeszcze popracować nad techniką, to taniec sprawia mu mnóstwo przyjemności, poprawia nastrój i dodaje pozytywnej energii. Wiosną ubiegłego roku Adama Kszczota można było oglądać w „Tańcu z gwiazdami”. Partnerowała mu Katarzyna Vu Manh. Niestety jego przygoda z formatem trwała bardzo krótko.
Transport
Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.
Handel
Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.