Newsy

Wojciech Ezzat planuje wydanie debiutanckiej płyty

2014-07-18  |  06:27
Wokalista i finalista trzeciej edycji programu „X Factor” Wojciech Ezzat nagrał już teledysk wspólnie z Edytą Herbuś. Klip do utworu „Radość” będzie promować nadchodzącą płytę muzyka, która ma powstać do końca tego roku.

 – Wychowałem się na czarnej muzyce – soulu, funku i jazzie. To moja podstawa, tego słuchałem od dziecka i tego się będę trzymał w mojej twórczości. Chciałbym, żeby muzyka mnie wyrażała i w ten sposób się wyróżniała. Pracuję bardzo intensywnie nad skończeniem płyty. Bardzo chciałbym wydać ją do końca roku – mówi Wojciech Ezzat agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Teledysk do utworu „Radość” został stworzony przez Okomotion film production we współpracy z Bee Music. Za produkcję i muzykę w utworze odpowiedzialny był Filip Siejka.

Pomysł z wystąpieniem Edyty w klipie pojawił się zaraz po wymyśleniu roli damskiej. Bardzo fajnie, że Edyta się zgodziła. Wnosi do teledysku dużo światła i uśmiechu, a na tym nam zależało najbardziej. Klip to także mój debiut przed kamerą, co było dla mnie wyzwanie. Teraz z niecierpliwością czekamy na odbiór ze strony słuchaczy –  wyjaśnia Ezzat.

Wojciech Ezzat zdobył popularność dzięki występom w trzeciej edycji „X Factora”. Wokalista trafił do grupy Czesława Mozila i ostatecznie zajął trzecie miejsce, przegrywając jedynie z Grzegorzem Hyżym i Klaudią Gawor.

Program umożliwił mi poznanie wielu ciekawych osób, co jest ogromnym plusem. Poznałem też mnóstwo świetnych muzyków, od których czerpię inspirację. Widujemy się zazwyczaj przy okazji wspólnych koncertów, a oprócz tego śledzimy swoje losy. Są to po prostu zwykłe koleżeńskie kontakty oraz wymiana swoich spostrzeżeń i doświadczeń – mówi wokalista.

Przed występem w „X-Factorze” Wojciech Ezzat od 2008 do 2011 roku związany był z grupą Killing Silence, z którą nagrał dwie płyty demo. Obecnie muzyk współpracuje z grupą Technikolor.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.