Newsy

Zofia Ślotała: W Londynie pomagałam Maryli Rodowicz w zakupach i razem obchodziliśmy urodziny jej syna

2014-10-02  |  06:55

Kocham Marylę Rodowicz za jej odwagę w kreowaniu własnego wizerunku – mówi Zofia Ślotała. Stylistka od wielu lat pomaga ikonie polskiego show-biznesu w odzieżowych zakupach. Ślotała chwali pomysłowość Maryli Rodowicz i jej otwartość na nowinki ze świata mody. Niedawno gwiazdy wybrały się wspólnie do Londynu, by świętować urodziny syna Maryli Rodowicz. Przy okazji zrobiły zakupy w najlepszych londyńskich butikach.

Od czasu do czasu współpracuję z Marylą i to już od lat. To jest personal shoppingi, czyli, że pomagam jej w zakupach, które ona robi co sezon. Teraz nie ukrywam, że pracujemy przy jednym projekcie, o którym jeszcze nie mogę nic powiedzieć, ale mam nadzieję, że już niedługo ujrzy światło dzienne – mówi Zofia Ślotała w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Pod koniec września Rodowicz i Ślotała spędziły wspólnie kilka dni w Londynie. Świętowały tam urodziny Jędrzeja Dużyńskiego, syna Maryli Rodowicz, z którym Ślotała przyjaźni się od najmłodszych lat. Panie zrobiły też zakupy, a zdjęcie z ich wycieczki po londyńskich butikach Ślotała opublikowała na swoim profilu na Instagramie. Pozuje na nim z Marylą Rodowicz ubraną w długi czerwony płaszcz i koronę. Stylistka przyznaje, że zakupione ubrania idealnie pasują do oryginalnego stylu Maryli Rodowicz.

Czy ją kiedyś widziano w spokojnej, stonowanej stylizacji? Ja kocham ją za to, że ma taką odwagę i sięga zawsze po te rzeczy, na które ludzie nie mają wystarczająco odwagi. A to jest to, co pierwsze jej przychodzi na myśl – mówi Zofia Ślotała.

Stylistka chwali nie tylko odwagę Maryli Rodowicz, lecz także jej pomysłowość. Docenia również jej zamiłowanie zarówno do znanych, luksusowych marek, jak Chanel czy Dolce&Gabbana, których butiki odwiedziły wspólnie w Londynie, jak i początkujących projektantów.

Absolutnie nie zamyka się na marki. Stawia także na młodych projektantów i myślę, że moda ją zawsze pasjonowała. To, co ja cenię w Maryli, to jest to, że jak nie było w Polsce dostępu do mody, to ona razem z Aleksandrą Laską sama tworzyła te ubrania, one same je robiły. Kreatywność, którą Maryla ma, absolutnie przekłada się na to, jak wygląda – powiedziała Zofia Ślotała w wywiadzie podczas prezentacji trendów w makijażu na sezon jesień/zima 2014/15 w perfumerii Sephora.

Maryla Rodowicz od wielu lat nazywana jest przez prasę kolorowym ptakiem polskiej sceny muzycznej. Jej kreacje, zarówno sceniczne, jak i te noszone na co dzień, nie zawsze są entuzjastycznie przyjmowane przez internautów i stylistów. Wokalistka lubi szokować swoim wizerunkiem. Jej kreacje są śmiałe i oryginalne, niekiedy nawet kontrowersyjne, łączące różne style i kolory. Największe emocje wzbudziła ostatnia sylwestrowa kreacja Maryli Rodowicz. Podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 2013/2014 w Gdyni, gwiazda wystąpiła w skąpym stroju w stylu kostiumów tancerek samby brazylijskiej, z plastikowym gorsetem imitującym nagi biust.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Media

Monika Richardson: Prawdziwi dziennikarze są już dzisiaj rzadkością. Często nie umieją pisać, to zawód wymierający

Byli dziennikarze i prezenterzy po odejściu z zawodu często próbują swoich sił w agencjach PR. Monika Richardson podkreśla, że w jej przypadku nie był to wybór, tylko konieczność. Kiedyś była gwiazdą Telewizji Polskiej, dziś jako specjalistka public relations realizuje projekty biznesowe, walczy o klientów i wie, że jest to bardzo trudny kawałek chleba. Prezenterka z żalem zauważa też, że na rynku jest coraz mniej dziennikarzy z prawdziwego zdarzenia, dla których ważna jest misja, którzy potrafią posługiwać się słowem i zachowywać obiektywizm.

Problemy społeczne

Pandemia przyspieszyła rozwój rynku prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Coraz częściej Polacy są skłonni płacić za nie z własnej kieszeni

Po III kwartale 2021 roku wartość składki przypisanej brutto na prywatne ubezpieczenia zdrowotne przekroczyła 760 mln zł. To nieduży wydatek w porównaniu z kosztem usług medycznych opłacanych prywatnie przez pacjentów, który w 2020 roku wyniósł 44 mld zł. Liczba Polaków korzystających z prywatnych pakietów medycznych zwiększyła się o 17 proc. rok do roku, do czego wydatnie przyczyniła się także pandemia. Zdrowie już wcześniej było jednym z głównych obszarów trosk polskich respondentów, a w ubiegłym roku udział osób, dla których przedmiotem największej obawy jest brak dostępu do usług medycznych, wzrósł o 5 pkt proc. i przekroczył 70 proc.

Żywienie

Health coach: Często poczucie głodu wywołują stres i emocje. Aby rozpoznać prawdziwy głód, trzeba się wsłuchać w potrzeby swojego organizmu

Najczęściej mówi się o dwóch rodzajach głodu – fizjologicznym i emocjonalnym. By sięgnąć po jedzenie i dostarczyć organizmowi niezbędnych składników odżywczych, trzeba więc wsłuchać się w jego potrzeby. Musimy się zastanowić, kiedy jedliśmy ostatni posiłek, czy był wystarczająco zbilansowany i czy nie jesteśmy właśnie w jakiejś sytuacji stresowej, która może być mylnym sygnałem. Wszelkie decyzje żywieniowe powinny więc być podejmowane z rozwagą.