Newsy

Anna Popek namawia do sprzątania po swoich psach

2015-06-03  |  06:50

Anna Popek, która od 10 lat jest właścicielką psa o imieniu Karmelka, apeluje, aby sprzątać po swoich pupilach.  Prezenterka sama zawsze ma przy sobie woreczki nylonowe, bo jej pies towarzyszy jej przez cały dzień. Od kilku miesięcy jest stałym bywalcem programu „Pytanie na śniadanie”.

–  Chodzę z nią do programu „Pytanie na śniadanie”, często się też zdarza, że muszę z nią jechać dalej. Dlatego w każdej torebce i w każdym płaszczu noszę woreczki nylonowe, bo pies zachowuje się w określony dla siebie sposób. To jest ważna sprawa, bo spacerując przez warszawskie parki, widzę, że nie są zbyt czyste. Część właścicieli bardzo sumiennie zbiera po swoich psach, część nie. Fajnie by było, gdyby stało się to taką normą i gdybyśmy wszyscy o to dbali – mówi Anna Popek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka zdaje sobie sprawę z tego, że sprzątanie psich kup może budzić obrzydzenie, jednak uważa, że trzeba to robić i trzeba być odpowiedzialnym właścicielem psa.

Wiem, że początkowo budzi to opór, a nawet wstręt, bo jednak kupy trzeba podnieść, schować i czasem wędrować kilkaset metrów zanim znajdzie się kosz na śmieci. Myślę jednak, że tak należy robić – tłumaczy.

Anna Popek ma psa od 10 lat. Kupiła go za namową córki na targu mięsnym w Brwinowie. Pies ma na imię Karmelka i jest bardzo posłuszny.

Na targu było ogłoszenie: „Sprzedam pieski”. Zakochaliśmy się od razu w tej malutkiej beżowej kulce i już została z nami. Karmelka jest bardzo towarzyskim psem, jeździ ze mną wszędzie. Ma swoje miejsce w bagażniku, jest dość dobrze wytresowana. Kiedy jej mówię, żeby wskakiwała, to wskakuje. Teraz widzę, jak ona mądrzeje z roku na rok i staje się dobra i wrażliwa. Dopiero po tylu latach ujawniają się te wszystkie najpiękniejsze cechy psa przyjaciela – mówi dziennikarka.

Od jakiegoś czasu psa można zobaczyć w „Pytaniu na śniadanie”. Anna Popek zabiera ją także na imprezy, które prowadzi lub w których uczestniczy.

Ostatnio prowadziłam „Święto kwitnącej jabłoni” w Grójcu. Wchodziłam na scenę, a Karmelka za mną. Zapowiedziałam zespół rockowy, zostałam na scenie, zespół zaczął już grać. Karmelka rozłożyła się jak taki najbardziej spokojny pies salonowy, elegancko na przednich łapkach, patrzyła na widownię i z wdziękiem pozowała. Publiczność od razu ją pokochała – wspomina

Anna Popek w przeszłości była ambasadorem kampanii społecznej „Wychowuję, nie tresuję”, która cele było zapobieganie agresji psów wobec ludzi.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.