Newsy

Zygmunt Chajzer dobrze bawi się w radiu ze swoim synem

2013-10-22  |  10:20

Po miesiącu wspólnej audycji, Zygmunt Chajzer jest zadowolony ze współpracy z synem. W Radiu Złote Przeboje dziennikarze prowadzą razem program „Piątek u Chajzerów”. Prezenter zapewnia, że ze swoim synem dogaduje się idealnie, co zresztą słychać na antenie.

Zygmunt Chajzer ocenia, że audycja jest strzałem w dziesiątkę i taka forma odpowiada słuchaczom, a on razem z synem przy okazji świetnie się bawi.

– Myślę, że dobrze się rozumiemy – powiedział prezenter agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

W programie przeważa lekka tematyka. W audycji pojawiają się goście ze świata show-biznesu, a także sami słuchacze.

– Podzieliliśmy sobie zadania. Filip jest znakomity w robieniu różnego rodzaju sond ulicznych. Ludzie zwykle opędzają się, mówią, że nie mają czasu. A on potrafi zrobić tak, że ci ludzie mimo że śpieszą się do pracy, że są bardzo zajęci, że nie mają ochoty się wypowiadać, i tak się wypowiadają. Ja dzwonię do gwiazd, rozmawiam z nimi o muzyce, ale również o kulinariach, o tym co potrafią ugotować, pytam o przepisy – opowiada Zygmunt Chajzer.

“Piątek u Chjazerów” nadawany jest w Radiu Złote Przeboje w każdy piątek między 18.00 a 20.00

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Anna Nowak-Ibisz: Gdy u nas promowało się dezodoranty, Niemki zaczynały wcierać w pachy sok z cytryny. Obecnie polskie firmy również idą tą drogą

Według prezenterki telewizyjnej polska kuchnia wyróżnia się na tle świata. Potrawy, które serwują rodzimi kucharze, odznacza przede wszystkim przywiązanie do tradycji. Korzystanie z dawnych receptur nie oznacza jednak nudy. Eksperymenty pomagają bowiem stworzyć nową jakość i uczynić dania ciekawymi. Anna Nowak-Ibisz zaznacza, że w trakcie ostatnich lat manufaktury stały się bardzo popularne. Przyznaje, że jest miłośniczką kosmetyków wytwarzanych w małych, rodzinnych firmach.

 
 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Handel

W czasie pandemii Polacy chętniej sięgają po polską żywność. Zwracają też coraz większą uwagę na jej jakość

Konsumenci w Polsce przykładają coraz większą wagę do jakości produktów żywnościowych. 72 proc. przy wyborze zwraca uwagę na ich skład, a 62 proc. chciałoby kupować więcej artykułów bio, choć na ogół barierą jest ich wysoka cena. Ponad połowa Polaków, sięgając po takie produkty, nie ma też pewności co do ich prawdziwego źródła pochodzenia. To oznacza, że konsumenci potrzebują dodatkowej informacji, a producenci – większej promocji swoich jakościowych wyrobów. Temu właśnie służy konkurs „KUKBUK Poleca”, który od czterech lat nagradza najlepszą polską żywność i wyroby regionalne. A w dobie pandemii żywność od krajowych dostawców jest wśród Polaków coraz popularniejsza.

Medycyna

Naukowcy opracowali urządzenie do noszenia umożliwiające komunikowanie się osobom z paraliżem twarzy. Sprawdzi też skuteczność leczenia [DEPESZA]

Stwardnienie zanikowe to choroba, która prowadzi do zaniku mięśni, także tych, które pozwalają mówić. Szacuje się, że nawet 75 proc. osób, u których zdiagnozowano ALS, będzie potrzebować jakiejś formy pomocy, aby skutecznie się komunikować. Naukowcy z MIT stworzyli niewidoczny czujnik dla chorych, który przymocowany do twarzy mierzy drobne ruchy, takie jak drganie lub uśmiech. W ten sposób pacjenci mogą przekazywać emocje.