Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Biuro prasowe

2024-07-01Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie.
2024-07-01Wyznania miłosne w architekturze
Wyznania miłosne w architekturze
O irlandzkiej ikonie modernizmu opowiada w podcaście „Kobiety w Designie” w Wysokich Obcasach Aldona Mioduszewska, wykładowczyni historii designu oraz Dyrektor Marketingu w Galerii Wnętrz DOMAR.
Źródło informacji:
GutPR Hanna Gehrke - Gut
więcej
2024-07-01Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!
Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!
19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do Gdańska smoczą łodzią. To wyczyn bez precedensu. 30 czerwca zakończyła się akcja Wspólnie dla Wisły.
Źródło informacji:
Ecol Group
więcej
2024-06-30 Rewia – kolorowe antidotum na szarą codzienność
Niedługo minie 25 lat odkąd rewia odżyła w Polsce. W 2001 przywróciła ją do życia Małgorzata Potocka, otwierając pierwszą po wojnie scenę rewiową w naszym kraju, Teatr Sabat.
2024-06-28Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City
W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć. Pod okiem ekspertów będzie można przerobić swoje stare ubrania, nadając im nowe życie, a także nauczyć się robić upcyklingowe dekoracje.
2024-06-28Delektuj się latem z Fiskars
Delektuj się latem z Fiskars
Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars.
Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.