Najnowsze

Wszystkie newsy

Polecane

Biuro prasowe

2024-06-26Za nami SPANISH TOUCH!
Za nami SPANISH TOUCH!
W minioną środę, 19 czerwca br., warszawskie Powiśle zamieniło się w centrum hiszpańskiego designu. Dzięki inicjatywie Ambasady Hiszpanii oraz wsparciu agencji OKK! PR stolica Polski gościła unikalne wydarzenie odbywające się pod hasłem SPANISH TOUCH.
Źródło informacji:
OKK! PR
więcej
2024-06-26Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Hollywood Hair otworzy salon w Rzeszowie
Firma powiększyła także portfolio o nową metodę przedłużania włosów
2024-06-26Powitanie z Afryką. Elegancki apartament z dobrym designem
Powitanie z Afryką. Elegancki apartament z dobrym designem
Ten nowoczesny apartament to kwintesencja elegancji doprawiona nutą glamour oraz dobrym designem. Do głosu dochodzą tu jednak elementy inspirowane niesamowitym światem afrykańskiej przyrody.
Źródło informacji:
OKK! PR
więcej
2024-06-26Zboża i owoce – idealny duet na lato!
Zboża i owoce – idealny duet na lato!
Zboża i owoce – idealny duet na lato!
2024-06-26Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
Marzenia i wyzwania kobiet w zawodzie księgowej
Jakie emocje i pasje czają się za słupkami liczb i za rzędami cyferek? To, jak postrzegają swoją pracę księgowe, prezentuje raport z badań Symfonii „Ewolucja sukcesu w księgowości: perspektywy, aspiracje, ambicje".
Źródło informacji:
Monday
więcej
2024-06-26ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu
ara 2 LED XS: najwyższa efektywność świetlna w kompaktowym wydaniu
Linia wysoce energooszczędnych opraw drogowych Tiara 2 LED od Lena Lighting ponownie powiększyła się o nowy, kompaktowy model: Tiara 2 LED XS.
Zapraszamy do oglądania

Przegląd mediów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.