Newsy

Agnieszka Kaczorowska: rola Bożenki w „Klanie” się rozwinie

2014-08-13  |  07:00

Agnieszka Kaczorowska przyznaje, że dużo się teraz dzieje w jej życiu: wystąpi w  „Tańcu z Gwiazdami", prowadzi internetowy kurs tańca, uczestniczy w warsztatach aktorskich, nie może więc narzekać na brak pracy. Po wakacjach nadal będzie można ją oglądać w serialu „Klan”. Aktorka nie kryje satysfakcji z tego, że scenarzyści znacznie rozbudowali rolę Bożenki.

Bożenka zaczyna uczyć tańca seniorów. Jej małżeństwo kwitnie, ale pojawią się nowe problemy. Przed wakacjami pojawiła się matka biologiczna, teraz pojawi się dużo wątków z nią związanych. Myślę, że będzie ciekawie, bo dużo będzie się działo wokół mojej bohaterki – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Agnieszka Kaczorowska, aktorka i tancerka.

Kaczorowska przyznaje, że należy do osób, które rozpiera energia. Potrafi cieszyć się każdym dniem i cokolwiek się dzieje, nigdy się nie poddaje. Teraz dzięki projektowi „FABryka energii” aktorka chce zarażać swoim pozytywnym nastawieniem do życia innych.

– „FABryka energii”  to taki inicjatywa, który ma zachęcać ludzi do tego, żeby żyli z pasją. Jeżeli każdego dnia robimy coś, co nam sprawia dużo przyjemności, to nawet kawy nie potrzebujemy, żeby się obudzić i żeby tę energię z siebie wydobyć – dodaje Agnieszka Kaczorowska.

Projekt „FABryka energii” powstał we współpracy z grupą przyjaciół aktorki i szybko spotkał się ze sporym zainteresowaniem ze strony gwiazd. Akcję wspierają m.in. Candy Girl i Agnieszka Fitkau-Perepeczko. Agnieszka Kaczorowska już planuje kolejne spotkania w ramach tego cyklu.

To wiąże się także z projektem „Dance Project by Agnieszka Kaczorowska”, który również ma tą energię w ludziach wyzwalać, tylko że poprzez taniec – tłumaczy Agnieszka Kaczorowska.

Agnieszka Kaczorowska weźmie udział w kolejnej edycji „Tańca z Gwiazdami”. W internecie pojawiła się informacja, że jako tancerka będzie partnerować misterowi Polski Rafałowi Maślakowi. Kaczorowska wciąż jednak oficjalnie nie potwierdza tych doniesień.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.