Newsy

Agnieszka Szulim: o dziwo byłam grzecznym i wstydliwym dzieckiem

2015-09-10  |  06:55

W dzieciństwie nie byłam hop do przodu, absolutnie mówi Agnieszka Szulim. Dziennikarka twierdzi, że była dzieckiem wstydliwym i bardzo grzeczny, niesprawiającym rodzicom problemów. Z nieśmiałości wyleczyła się dopiero podczas studiów dziennikarskich i pracy w telewizji. 

Agnieszka Szulim przyszła na świat 15 kwietnia 1978 roku. Była jedynym dzieckiem swoich rodziców i jak twierdzi, brak rodzeństwa wpłynął na jej osobowość. Jako dziecko była bardzo grzeczna, a jej największym problemem była nadmierna wstydliwość. Nie lubiła też rozstawać się na długo z rodzicami, dlatego rzadko jeździła na obozy lub kolonie.

– Jak jeździłam z rodzicami na wczasy, to zawsze myślałam, czy sobie znajdę koleżankę na tych wczasach. To było coś, co mi zaprzątało głowę, bo nie byłam hop do przodu, absolutnie – mówi Agnieszka Szulim agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka twierdzi, że była dzieckiem, którym nie trzeba się było zajmować miała bowiem swój własny świat i pasje. Uwielbiała zwłaszcza rysowanie i na tej zabawie spędzała większość czasu.

– Siedziałam na chodniku i rysowałam, ewentualnie na jakichś kartkach, nie było mnie cały dzień. Nie zawracałam głowy dorosłym. To się zmieniło w liceum, moi rodzice to bardzo odczuli. To był, myślę, najgorszy okres w ich życiu związany ze mną, ale później wróciłam do siebie, zeszłam na ziemię, ale już na studiach – mówi Agnieszka Szulim.

Szulim ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych oraz podyplomowe studia Formy Dziennikarskie w Akademii Telewizyjnej TVP. Zawodowo związana była z radiową Jedynką, stacją Eska Rock oraz telewizjami TVP i TVN. 

– To, że sobie wybrałam pracę w telewizji, jest w ogóle dosyć dziwne, ale to chyba tak trochę na przekór. Pozwoliło mi to przełamać tę moją nieśmiałość – mówi Agnieszka Szulim. 

Obecnie Agnieszka Szulim jest gospodynią programu show-biznesowego „Na językach” oraz talent show dla dzieci „Aplauz, aplauz!” na antenie TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.