Newsy

Anna Cieślak: Nie jestem wybitnym kierowcą. W samochodach cenię komfort jazdy, także w dalekich trasach

2017-07-26  |  06:20
Mówi:Anna Cieślak, aktorka, ambasadorka marki Mitsubishi Motors w Polsce

Kinga Lisowska, manager ds. public relations, Mitsubishi Motors w Polsce

  • MP4
  • Bezpieczeństwo i komfort jazdy – tego w samochodach szuka gwiazda serialu „Na Wspólnej”. Jak podkreśla, kryteria te spełniają samochody marki Mitsubishi, także najnowszy model SUV-a Eclipse Cross. W autach japońskiej marki, której jest ambasadorką, aktorka ceni również minimalistyczną linię nadwozia oraz wygodne wnętrza.

    Anna Cieślak zawodowo związana jest z kilkoma polskimi teatrami, dlatego dużo czasu spędza za kierownicą, przemieszczając się między miastami. W samochodach ceni przede wszystkim bezpieczeństwo, komfort i przyjemność jazdy. Nie uważa się za wybitnego kierowcę, twierdzi, że jej podstawową wadą jest zbytnia uprzejmość w stosunku do innych kierowców. Jeździ ostrożnie, a w polskich kierowcach nie lubi presji, jaką często usiłują wywrzeć na innych uczestnikach ruchu drogowego.

    – Nie jestem specjalistką w jeżdżeniu off-road, aczkolwiek uczę się tego dzięki Mitsubishi, bo jeździmy na trasy off-road. Muszę przyznać, że z każdym miesiącem uczę się czegoś nowego – mówi Anna Cieślak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Aktorka, jako ambasadorka marki, od dwóch lat jeździ samochodem Mitsubishi, obecnie testuje model ASX z 2017 roku. W autach tego japońskiego producenta gwiazda ceni przede wszystkim przyjemność i łatwość użytkowania, choć jest zwolenniczką technologii ułatwiających prowadzenie samochodu, nie przepada za nadmiarem elektroniki. W autach Mitsubishi nie ma natomiast żadnych zbędnych elementów.

    – Podoba mi się prosta, surowa konstrukcja, a jednocześnie wygodne, bardzo przyjemne fotele i wysoka widoczność, która daje mi wysoki komfort jazdy, czuję się bezpiecznie. Jadąc tym autem, widzę, jak traktują mnie inni kierowcy, nie ma podjeżdżania pod sam zderzak. Myślę, że to coś znaczy – mówi Anna Cieślak.

    Gwiazda była gościem polskiego przedpremierowego pokazu najnowszego Mitsubishi Eclipse Cross, mającego stanowić nowe otwarcie marki w stulecie jej istnienia na japońskim rynku. W modelu tym, będącym dopełnieniem dwóch wcześniejszych SUV-ów Mitsubishi, czyli Outlandera i ASX, zastosowano zupełnie nowy silnik benzynowy oraz zmodernizowany silnik wysokoprężny, mechaniczno-elektroniczny układ przeniesienia napędu i stabilizacji toru jazdy, a także najnowocześniejsze technologie gwarantujące maksimum bezpieczeństwa, m.in. system monitorujący martwe pola w lusterku. Auto wyróżnia się ponadto dynamicznym wyglądem.

    – Sylwetka tego pojazdu urzeka wrażeniem ruchu, z profilu ten samochód przypomina sportowca, który startuje. Jest dużo grania kontrastami, są ostre i miękkie linie, kilka elementów, które rzucają się w oczy i wyróżniają tę sylwetkę: duży rozstaw osi, długa maska i opadający dach – mówi Kinga Lisowska, PR Manager w firmie MMC Car Poland.

    Nowa sylwetka typu SUV Coupé poprawia aerodynamikę pojazdu, a jednocześnie zapewnia większą przestrzeń wewnątrz auta. Mitsubishi Eclipse Cross prezentowany był na tegorocznych targach motoryzacyjnych w Genewie, produkcja ruszy jednak dopiero w październiku. W Polsce pierwsze modele pojawią się w grudniu.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Teatr

    Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

    Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

    Inwestycje

    Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

    Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

    Media

    Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

    Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.