Newsy

Anna Samusionek uczy kobiety, jak nie poddawać się negatywnym emocjom

2018-03-01  |  06:32

Aktorka prowadzi autorskie warsztaty dla kobiet. Uczy jak nie dopuścić, by negatywne emocje zdominowały codzienne życie. Gwiazda serialu „Na Wspólnej” twierdzi, że pierwsze uczestniczki jej spotkań już odczuwają pozytywne efekty proponowanych przez nią ćwiczeń.

Anna Samusionek na co dzień pracuje na planie serialu „Na Wspólnej”, w którym wciela się w postać właścicielki agencji nieruchomości Ilony Zdybickiej. Nie rezygnując z aktorstwa, szuka jednak także innych sposobów na spełnienie zawodowe. Od kilku miesięcy gwiazda prowadzi autorskie warsztaty dla kobiet zatytułowane „Jestem emocją”. 

Stworzyłam półtoragodzinne zajęcia, w trakcie których sprzedaję swój osobisty pakiet poparty naukowymi badaniami dotyczący tego, jak nie dać się zdominować negatywnym emocjom w swoim życiu – mówi Anna Samusionek agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Przy tworzeniu warsztatu „Jestem emocją” aktorka pełniła funkcję scenarzystki, reżyserki oraz prelegentki. Zawarła w nim zarówno wiedzę teoretyczną z zakresu psychologii, jak i praktyczne ćwiczenia dotyczące panowania nad emocjami, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych, oraz pozytywnego nastawienia wobec życia. Gwiazda podkreśla, że jako prowadząca tego rodzaju zajęcia jest wiarygodna, wszystkie rady i ćwiczenia wypróbowała bowiem na sobie.

– Osoby, które w tym uczestniczą, rzeczywiście z takim przekonaniem wychodzą. Często gdy mam okazję spotkać je później, mówią: robiłem jakieś ćwiczenie, pomagało mi. To mój autorski projekt, cieszę się, że jakoś wyszedł – mówi Anna Samusionek.

Gwiazda zdaje sobie sprawę z tego, że jej warsztaty nie stanowią doskonałego remedium na życiowe kryzysy do każdego tego rodzaju zdarzenia człowiek podchodzi bowiem na nowo. Wiedza, jaką dzieli się z uczestniczkami spotkań, przygotowuje jednak na ewentualne nadejście problemów, daje źródło siły i pomaga radzić sobie z emocjami towarzyszącymi negatywnym zdarzeniom.  

– To tak samo jak z bieganiem – jeżeli nie biegamy codziennie, to maratonu nie przebiegniemy, ale jeżeli biegamy codziennie, nawet po trochu, to i ten maraton damy radę zrobić – mówi Anna Samusionek.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.