Mówi: | Ewa Chodakowska (trenerka fitness) Monika Marianowicz (rzecznik prasowy Empiku) |
Bestsellery Empiku 2013 dla: Dawida Podsiadło, Depeche Mode, "Newsweek Polska", "Czasu honoru" i Ewy Chodakowskiej
Bestseller Empiku w kategorii „Muzyka polska” trafił do Dawida Podsiadło za płytę "Comfort and Happiness", a w kategorii „Muzyka zagraniczna” do Depeche Mode za "Delta Machine". Najlepszym polskim filmem okazał się "Czas honoru", a najbardziej poczytnym tygodnikiem "Newsweek Polska". Do Ewy Chodakowskiej trafiło z kolei wyróżnienie w kategorii "Poradniki" za książkę "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską".
– To jest najwspanialszy początek, jaki mogłam sobie wyobrazić. Bo tak naprawdę to jest początek. Pomysłów jest bardzo dużo i bardzo dużo projektów. Tak że trzymam kciuki za rok 2014, bo będzie bardzo, bardzo intensywny, znacznie bardziej od minionego roku. Ja już pracuję nad kolejną pozycją, materiał wyjdzie w kwietniu. Ale jeszcze nie zdradzam, cóż to za materiał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.
Z danych Empiku wynika, że w 2013 roku sprzedano 15 milionów książek, 4 miliony płyt z muzyką polską i zagraniczną, ponad 2 miliony filmów i gier oraz 12 milionów gazet.
– My oczywiście na bieżąco śledzimy te wyniki sprzedaży i analizujemy. Także dla nas nie ma żadnych zaskoczeń tutaj na gali. Natomiast myślę, że dla odbiorców zaskoczeniem może być to, że w 2013 roku wciąż królowała w literaturze erotyka, bo E. L. James, święci tryumfy już właściwie od dwóch lat i jest cały czas na topie. Ale już ten rok pokazuje, że literatura erotyczna odchodzi w zapomnienie. Nie będzie się cieszyć taką popularnością – mówi Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empiku.
Na uroczystej gali wystąpili: Edyta Bartosiewicz, Matt Dusk, Dawid Podsiadło, Maria Sadowska, Jaromir Nohavica oraz Margaret.
Czytaj także
- 2025-03-11: Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji
- 2025-03-05: Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
- 2025-03-05: Małgorzata Potocka: Wydaje mi się, że ja wczoraj otworzyłam Teatr Sabat. Te 25 lat to była chwila moment
- 2024-12-16: Krystian Ochman: Zawsze odrzucałem różne propozycje na sylwestra, ale teraz wezmę udział w wyjątkowym koncercie. Stworzę duet z moim dziadkiem
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
- 2024-08-12: Ponad 200 polskich sportowców walczyło w Paryżu nie tylko o medale, ale też nagrody finansowe i uwagę sponsorów. To szczególnie istotne dla mniej popularnych dyscyplin
- 2024-02-07: Ewa Wachowicz: Tłusty czwartek znosi kalorie i w ten jeden dzień nie obowiązują. Ja zdecydowanie jestem w teamie chrust
- 2024-02-22: Ewa Wachowicz: Mam burzę pomysłów na nowy sezon „Ewa gotuje”. Po podróży do Kambodży jestem zafascynowana smakami azjatyckimi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.