Mówi: | Ewa Chodakowska (trenerka fitness) Monika Marianowicz (rzecznik prasowy Empiku) |
Bestsellery Empiku 2013 dla: Dawida Podsiadło, Depeche Mode, "Newsweek Polska", "Czasu honoru" i Ewy Chodakowskiej
Bestseller Empiku w kategorii „Muzyka polska” trafił do Dawida Podsiadło za płytę "Comfort and Happiness", a w kategorii „Muzyka zagraniczna” do Depeche Mode za "Delta Machine". Najlepszym polskim filmem okazał się "Czas honoru", a najbardziej poczytnym tygodnikiem "Newsweek Polska". Do Ewy Chodakowskiej trafiło z kolei wyróżnienie w kategorii "Poradniki" za książkę "Zmień swoje życie z Ewą Chodakowską".
– To jest najwspanialszy początek, jaki mogłam sobie wyobrazić. Bo tak naprawdę to jest początek. Pomysłów jest bardzo dużo i bardzo dużo projektów. Tak że trzymam kciuki za rok 2014, bo będzie bardzo, bardzo intensywny, znacznie bardziej od minionego roku. Ja już pracuję nad kolejną pozycją, materiał wyjdzie w kwietniu. Ale jeszcze nie zdradzam, cóż to za materiał – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Ewa Chodakowska.
Z danych Empiku wynika, że w 2013 roku sprzedano 15 milionów książek, 4 miliony płyt z muzyką polską i zagraniczną, ponad 2 miliony filmów i gier oraz 12 milionów gazet.
– My oczywiście na bieżąco śledzimy te wyniki sprzedaży i analizujemy. Także dla nas nie ma żadnych zaskoczeń tutaj na gali. Natomiast myślę, że dla odbiorców zaskoczeniem może być to, że w 2013 roku wciąż królowała w literaturze erotyka, bo E. L. James, święci tryumfy już właściwie od dwóch lat i jest cały czas na topie. Ale już ten rok pokazuje, że literatura erotyczna odchodzi w zapomnienie. Nie będzie się cieszyć taką popularnością – mówi Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empiku.
Na uroczystej gali wystąpili: Edyta Bartosiewicz, Matt Dusk, Dawid Podsiadło, Maria Sadowska, Jaromir Nohavica oraz Margaret.
Czytaj także
- 2025-03-11: Jerzy Owsiak: Polskie firmy potrzebują, aby państwo im nie przeszkadzało w prowadzeniu biznesu. Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji
- 2025-03-05: Biznes coraz chętniej angażuje się w działania społeczne. To ważny partner dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
- 2025-03-05: Małgorzata Potocka: Wydaje mi się, że ja wczoraj otworzyłam Teatr Sabat. Te 25 lat to była chwila moment
- 2024-12-16: Krystian Ochman: Zawsze odrzucałem różne propozycje na sylwestra, ale teraz wezmę udział w wyjątkowym koncercie. Stworzę duet z moim dziadkiem
- 2024-08-29: Ewa Wachowicz: Mieszkam na co dzień w Krakowie albo pod Babią Górą. Na nagrania do programu „Halo tu Polsat” będę musiała przyjechać dzień wcześniej
- 2024-10-21: Ewa Wachowicz: W listopadzie chciałabym wyjechać na pustynię Atakama w Chile i zdobyć kolejny szczyt. Planuję wejść na sześciotysięcznik
- 2024-08-21: Ewa Wachowicz: Nigdy nie pomijam śniadania. Stosuję okno żywieniowe, więc czasem jem je bardzo późno
- 2024-08-12: Ponad 200 polskich sportowców walczyło w Paryżu nie tylko o medale, ale też nagrody finansowe i uwagę sponsorów. To szczególnie istotne dla mniej popularnych dyscyplin
- 2024-02-07: Ewa Wachowicz: Tłusty czwartek znosi kalorie i w ten jeden dzień nie obowiązują. Ja zdecydowanie jestem w teamie chrust
- 2024-02-22: Ewa Wachowicz: Mam burzę pomysłów na nowy sezon „Ewa gotuje”. Po podróży do Kambodży jestem zafascynowana smakami azjatyckimi
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.