Newsy

Bogna Sworowska: w weekendy rzadko można mnie zobaczyć w makijażu

2016-12-01  |  06:50

Była modelka na co dzień preferuje sportowy styl i brak makijażu. Lubi jednak od czasu do czasu założyć wieczorową kreację i zrobić wyrazisty makijaż. Twierdzi, że jak każda kobieta czuje się wówczas wyjątkowo atrakcyjna. 

Bogna Sworowska od wielu lat uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Na duże wyjścia najczęściej wybiera kreacje o klasycznym kroju i w spokojnych kolorach, na co dzień natomiast najchętniej wkłada ubrania w swobodnym, sportowym stylu. Zazwyczaj nie stosuje też makijażu, twierdzi, że nie ma problemu z pokazywaniem się w miejscach publicznych z nieumalowaną twarzą.

– W pracy i w weekendy rzadko można mnie zobaczyć w makijażu. Gdyby było hasło: „dziś przychodzimy bez makijażu”, to nie miałabym z tym żadnego problemu – mówi Bogna Sworowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Nie jest jednak przeciwniczką stosowania kosmetyków kolorowych. Jej zdaniem do 40 roku życia kobiety mają na tyle świeżą i jędrną skórę, że nie muszą się malować. Później warto już stosować przynajmniej puder lub korektor, zwłaszcza, gdy chce się zatuszować zmęczenie lub brak snu. Modelka lubi też od czasu do czasu, np. na duże wyjścia, zastosować pełny makijaż i włożyć eleganckie ubranie.

– To przyjemne, że możemy się ładnie ubrać, ładnie umalować, zobaczyć się w trochę innej odsłonie niż na co dzień. To jest dla nas trochę miły czas, że zobaczymy się w lustrze przez chwilę i powiemy: „okej, jest dobrze” – mówi Bogna Sworowska.

Zazwyczaj sama przygotowuje się do wieczornych wyjść, nawet na tak duże imprezy jak Róże Gali. Zajmuje jej to więc nieco więcej czasu niż codzienna toaleta przed wyjściem do pracy. Na Róże Gali szykowała się ok. 50 minut.

– Najdłuższy jest makijaż, bo on wymaga większej precyzji. A nałożenie sukni i szpilek to już jest chwila mówi Bogna Sworowska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.