Mówi: | Bogna Sworowska |
Bogna Sworowska: w weekendy rzadko można mnie zobaczyć w makijażu
Była modelka na co dzień preferuje sportowy styl i brak makijażu. Lubi jednak od czasu do czasu założyć wieczorową kreację i zrobić wyrazisty makijaż. Twierdzi, że jak każda kobieta czuje się wówczas wyjątkowo atrakcyjna.
Bogna Sworowska od wielu lat uważana jest za jedną z polskich ikon mody. Na duże wyjścia najczęściej wybiera kreacje o klasycznym kroju i w spokojnych kolorach, na co dzień natomiast najchętniej wkłada ubrania w swobodnym, sportowym stylu. Zazwyczaj nie stosuje też makijażu, twierdzi, że nie ma problemu z pokazywaniem się w miejscach publicznych z nieumalowaną twarzą.
– W pracy i w weekendy rzadko można mnie zobaczyć w makijażu. Gdyby było hasło: „dziś przychodzimy bez makijażu”, to nie miałabym z tym żadnego problemu – mówi Bogna Sworowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Nie jest jednak przeciwniczką stosowania kosmetyków kolorowych. Jej zdaniem do 40 roku życia kobiety mają na tyle świeżą i jędrną skórę, że nie muszą się malować. Później warto już stosować przynajmniej puder lub korektor, zwłaszcza, gdy chce się zatuszować zmęczenie lub brak snu. Modelka lubi też od czasu do czasu, np. na duże wyjścia, zastosować pełny makijaż i włożyć eleganckie ubranie.
– To przyjemne, że możemy się ładnie ubrać, ładnie umalować, zobaczyć się w trochę innej odsłonie niż na co dzień. To jest dla nas trochę miły czas, że zobaczymy się w lustrze przez chwilę i powiemy: „okej, jest dobrze” – mówi Bogna Sworowska.
Zazwyczaj sama przygotowuje się do wieczornych wyjść, nawet na tak duże imprezy jak Róże Gali. Zajmuje jej to więc nieco więcej czasu niż codzienna toaleta przed wyjściem do pracy. Na Róże Gali szykowała się ok. 50 minut.
– Najdłuższy jest makijaż, bo on wymaga większej precyzji. A nałożenie sukni i szpilek to już jest chwila – mówi Bogna Sworowska.
Czytaj także
- 2025-01-24: Adam Kszczot: Moja żona została mistrzynią świata w makijażu permanentnym. Trochę się też do tego przyczyniłem
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2023-11-21: Zespół Tulia: Prace nad naszą nową płytą „Róże” są na zaawansowanym etapie. Mamy już przygotowany komplet piosenek, zaśpiewałyśmy w fantastycznych duetach
- 2021-10-13: Karolina Pilarczyk: Nie jestem osobą, która spędza godziny przed lustrem. Wieczorowy makijaż na wielkie wyjścia zajmuje mi 15 minut
- 2021-10-01: Karolina Pilarczyk: W czasie pandemii musiałam nauczyć się malować i czesać. Nagle dresy stały się seksowną stylizacją
- 2021-06-21: Gabi Drzewiecka: Obwieszam się biżuterią jak choinka. Raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii
- 2021-07-14: Aleksandra Sworowska: To Kuba Wojewódzki był powodem, dla którego powróciłam do mediów i miałam taki romans z telewizją
- 2021-07-06: Aleksandra Sworowska: Bogna miała udział w tym, że jestem tu, gdzie jestem. Gdy miałam 20 lat, zaczęła zabierać mnie ze sobą na eventy
- 2021-06-25: Aleksandra Sworowska: Mam doświadczenie po drugiej stronie kamery, więc na planie zdjęciowym czuję się dosyć komfortowo. W „One Night Squad” bardziej wspierałam uczestników, aniżeli ich ganiłam
- 2020-12-30: Alicja Węgorzewska: W tym roku zrealizowaliśmy „Bitwę tenorów na róże” w warunkach studia telewizyjnego. W jury zasiądą międzynarodowe sławy
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.