Newsy

Sezon na koktajle. Z łatwością można je zrobić w domu

2014-08-07  |  06:20

Zamiast kupować gotowe koktajle możne je zrobić samemu wedle własnych upodobań i ze świeżych składników. Owocowe koktajle są nie tylko zdrowe, bo nie zawierają konserwantów i wzmacniaczy smaku, lecz także bardzo pożywne, kiedy np. doda się do nich otręby czy płatki owsiane. Dzięki wielofunkcyjnym urządzeniom kuchennym ich przygotowanie jest proste i zajmuje niewiele czasu

Za pomocą jednego urządzenia możemy przygotować cały koktajl. Dzięki różnym przystawkom możemy przygotowywać dokładnie konkretne składniki w określonym czasie. Osobnym elementem jest zmiksowanie owoców, ubicie piany czy też samego mleka, a później zmieszanie tego ze sobą – mówi  agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Grzegorz Opak, specjalista ds. szkoleń marki Bosch.

W ten sposób w zaledwie kilka minut można przygotowywać świeże koktajle z dowolnie wybranych owoców. Blendery nie tylko świetnie nadają się do miksowania koktajli, zup czy przecierów dla dzieci. Dzięki wymiennym końcówkom można ich używać do przygotowania niemal każdego posiłku.

Możemy przygotować potrawy w bardzo krótkim czasie. Zarówno ciasto naleśnikowe, jak i pianę z białek. Możemy też ubić śmietanę, rozdrobnić warzywa i owoce, zmielić mięso, a nawet przygotować krusz lodowy – tłumaczy Grzegorz Opak.

W ten sposób można nie tylko zaoszczędzić czas przeznaczany na przygotowanie posiłków, lecz także pozwolić sobie na kreatywność i poszukiwanie nowych smaków. Zamiast kupować gotowe pasty czy sosy, można je zrobić samemu ze świeżych składników.

Twarde orzechy do pesto należy najpierw zmielić, później dodać parmezan i również go rozdrobnić, następnie dodać liście świeżej bazylii, a na samym końcu dolać oliwę, na końcu wymieszać to wszystko razem i mamy gotowy sos – wyjaśnia Grzegorz Opak.
 
Nowym trendem w polskiej gastronomii jest kompaktowość. Ci, którzy stawiają na samodzielne przygotowywanie posiłków w dość krótkim czasie, powinni wyposażyć swoją kuchnię m.in. w szybkowar, wielofunkcyjny robot czy żaroodporne naczynie, w którym można przyrządzić obiad jednogarnkowy.
Więcej na temat
Motoryzacja Przedwakacyjny przegląd samochodu można wykonać samodzielnie Wszystkie newsy
2014-07-01 | 06:00

Przedwakacyjny przegląd samochodu można wykonać samodzielnie

Trzy czwarte Polaków, którzy planują wakacyjny urlop w Polsce, uda się na niego samochodem. Za granicę własnym autem pojedzie co trzeci turysta – wynika z badania Mondial
Dom i ogród Polacy coraz częściej urządzają swoje domy, kierując się zasadą „do it yourself”
2014-06-23 | 06:10

Polacy coraz częściej urządzają swoje domy, kierując się zasadą „do it yourself”

Dekorowanie domów własnoręcznie wykonanymi przedmiotami i meblami stało się wśród Polaków popularne. Znudzeni ofertą salonów z wyposażeniem wnętrz wykorzystują własną
Styl życia Sztuczki barmańskie coraz popularniejsze
2014-02-03 | 06:30

Sztuczki barmańskie coraz popularniejsze

Do polski dociera moda na jedną z ciekawszych dyscyplin barmańskich – flair. Jest ona jedną z najtrudniejszych, a zarazem najefektowniejszych dyscyplin barmańskich. Od zawodnika

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.