Newsy

Ewa Farna: nie przypuszczałam, że ludzie zrobią aferę z tego, że lubię swoje pośladki

2014-02-11  |  07:10
Ewa Farna uważana jest za artystkę z poczuciem humoru i dystansem do siebie. Dlatego też po tym, jak w gazetach i portalach internetowych plotkowano o jej dodatkowych kilogramach, postanowiła zrobić na przekór swoim antyfanom. Na oficjalnym fanpage'u artystki można było oglądać apetyczne i kaloryczne dania, którymi umilała sobie wolny czas. Jednak prawdziwym kąskiem okazały się zdjęcia z wypadu na badmintona, na których piosenkarka ubrana jest w wyzywający T-shirt z napisem: „Lubię swoją d***”.

Oficjalnie chyba nigdzie się w niej nie pokazałam, oprócz jednego koncertu. Nie przypuszczałam, że ludzie zrobią z tego aferę. Myślałam, że wszyscy wiedzą, że lubię swoje pośladki – mówi wokalistka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Kontrowersyjną koszulkę zamówiła dla gwiazdy jej menadżerka, która śledzi modowe nowinki w sieci. Jej podopieczna świadomie kreuje swój wizerunek.

Lubię swoje kształty i się ich nie wstydzę. Równie dobrze mogę wyszczupleć za kilka miesięcy i też będę z tego zadowolona. Dobrze, jak kobieta ma na czym siedzieć. Podobnego zdania jest mój partner – komentuje Farna.

Artystkę będzie można oglądać w wiosennej edycji programu „X-Factor”, gdzie zasiądzie za stołem jurorskim wspólnie z Tatianą Okupnik, Czesławem Mozilem i Kubą Wojewódzkim.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.