Newsy

Sandra Staniszewska po roli w „Kamieniach na szaniec” dostała pracę w dwóch warszawskich teatrach

2014-08-19  |  06:50

Sandra Staniszewska zadebiutowała w kinie rolą Hali Glińskiej, dziewczyny „Zośki”, w „Kamieniach na szaniec” Roberta Glińskiego. Udział w filmie zapewnił początkującej aktorce popularność i pomógł w rozwoju kariery. Kilka miesięcy po premierze filmu aktorka pracuje w dwóch warszawskich teatrach, a za nowy cel stawia sobie współpracę z Wojciechem Smarzowskim i Agnieszką Holland.

Film „Kamienie na szaniec” wywołał sporo kontrowersji. Konserwatywne środowiska zarzucały Glińskiemu zbyt dużą swobodę w podejściu do adaptowanego materiału oraz przekłamania historyczne. Aktorzy występujący w produkcji uważają, że szum, jaki wytworzył się wokół adaptacji powieści Aleksandra Kamińskiego, pomógł wypromować film.

To był fantastyczny debiut dla nas wszystkich od razu po szkole i energia tych wszystkich młodych ludzi, która się skumulowała, i kampania reklamowa tego filmu dodały nam skrzydeł. Dzięki „Kamieniom na Szaniec” jesteśmy silniejsi i będziemy bardziej rozpychać się łokciami w polskim biznesie filmowym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka Sandra Staniszewska.

Udział w „Kamieniach na szaniec” otworzył początkującej aktorce drzwi do kariery teatralnej. Staniszewska pracuje obecnie w dwóch warszawskich teatrach.

Dostałam pracę w dwóch teatrach: w Teatrze Komedia, gdzie gram w spektaklu „La Cage Aux Folles” Grzegorza Chrapkiewicza, zaczynam też pracę w Teatrze IMKA u Tomka Karolaka. Myślę, że to się będzie rozwijało, że teraz trzeba poczekać na coś, co będzie jeszcze większym marzeniem niż „Kamienie na Szaniec”, choć to już była dosyć wysoka poprzeczka. Trzeba było przejść bardzo dużo castingów, żeby znaleźć się w tym filmie – mówi Staniszewska.

Aktorka nie osiada na laurach i mierzy wysoko. Jej celem jest spotkać się na planie filmowym z największymi twórcami polskiego kina: Wojciechem Smarzowskim i Agnieszką Holland. Staniszewska chciałaby pracować zarówno z doświadczonymi twórcami, od których młody aktor może się wiele nauczyć, jak i z debiutantami, którzy często mają nietuzinkowe pomysły i autorską wizję.

Więcej na temat
Gwiazdy Katarzyna Zielińska zagra przebojową prawniczkę w nowym serialu TVP2 Wszystkie newsy
2014-08-14 | 07:10

Katarzyna Zielińska zagra przebojową prawniczkę w nowym serialu TVP2

Moja bohaterka jest jak bulterier – mówi Katarzyna Zielińska. W nowym serialu TVP2 "O mnie się nie martw" aktorka wcieli się w postać przebojowej
Film Bohaterowie „Kamieni na szaniec”: Chcieliśmy odbrązowić „Zośkę”, „Rudego” i „Alka”
2014-03-07 | 06:50

Bohaterowie „Kamieni na szaniec”: Chcieliśmy odbrązowić „Zośkę”, „Rudego” i „Alka”

Dzisiaj do kin wchodzi film „Kamienie na szaniec”. W jego obsadzie znaleźli się głównie debiutanci. Reżyser filmu Robert Gliński odtwórców głównych ról szukał w szkołach
Film Robert Gliński w „Kamieniach na szaniec” stawia na młodych, nieznanych aktorów
2014-03-04 | 06:50

Robert Gliński w „Kamieniach na szaniec” stawia na młodych, nieznanych aktorów

Robert Gliński zdecydował się do swojego najnowszego filmu „Kamienie na szaniec” zaangażować głównie młodych, nieznanych aktorów. Według reżysera nowe twarze są polskiemu kinu

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.