Newsy

Gosia Andrzejewicz rozdaje fanom swój numer telefonu

2014-02-27  |  07:25

Gosia Andrzejewicz na polskiej scenie muzycznej jest od 10 lat. Przez ten czas zdobyła rzeszę wiernych fanów zwanych Gosiomaniakami. Na Facebooku ma ich już ponad 100 tysięcy. Wokalistka utrzymuje z fanami kontakt nie tylko przez internet, lecz także spotyka się z nimi osobiście oraz udostępnia im swój numer telefonu.

 Myślałam o tym, w jaki sposób odwdzięczyć się fanom i postanowiłam udostępnić im swój numer telefonu, aby właśnie fani mogli sobie ze mną porozmawiać. Więc na różne okazje – Boże Narodzenie, moje urodziny, sylwester albo w różnych innych ważnych dniach udostępniam numer. Wtedy fani dzwonią, mogą ze mną porozmawiać – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Wokalistka zdradza, że nie wszyscy fani wierzyli, że to jej prawdziwy numer.

 –  Często spotykałam się z takimi reakcjami, że odbierałam telefon i ktoś tylko usłyszał mój głos i automatycznie się wyłączał. Albo ktoś tylko powiedział „cześć Gosia”, po czym tak się stremował, że nie potrafił już wydobyć żadnego słowa. Natomiast z czasem faktycznie fani się przyzwyczaili do tego i ci odważniejsi dzwonią dosyć często. Myślę, że to bardzo fajna forma kontaktu z fanami. Mnie bardzo odpowiada – przyznaje Gosia Andrzejewicz.

Z fanami, z którymi wokalistka zawarła bliższą znajomość, w wolnej chwili spotyka się osobiście.

 – Najczęściej są to fanki. Gdzieś na mieście razem się spotykamy i rozmawiamy ze sobą przy jakiejś dobrej kawce – dodaje Gosia Andrzejewicz.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.