Newsy

Gosia Andrzejewicz rozdaje fanom swój numer telefonu

2014-02-27  |  07:25

Gosia Andrzejewicz na polskiej scenie muzycznej jest od 10 lat. Przez ten czas zdobyła rzeszę wiernych fanów zwanych Gosiomaniakami. Na Facebooku ma ich już ponad 100 tysięcy. Wokalistka utrzymuje z fanami kontakt nie tylko przez internet, lecz także spotyka się z nimi osobiście oraz udostępnia im swój numer telefonu.

 Myślałam o tym, w jaki sposób odwdzięczyć się fanom i postanowiłam udostępnić im swój numer telefonu, aby właśnie fani mogli sobie ze mną porozmawiać. Więc na różne okazje – Boże Narodzenie, moje urodziny, sylwester albo w różnych innych ważnych dniach udostępniam numer. Wtedy fani dzwonią, mogą ze mną porozmawiać – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Gosia Andrzejewicz.

Wokalistka zdradza, że nie wszyscy fani wierzyli, że to jej prawdziwy numer.

 –  Często spotykałam się z takimi reakcjami, że odbierałam telefon i ktoś tylko usłyszał mój głos i automatycznie się wyłączał. Albo ktoś tylko powiedział „cześć Gosia”, po czym tak się stremował, że nie potrafił już wydobyć żadnego słowa. Natomiast z czasem faktycznie fani się przyzwyczaili do tego i ci odważniejsi dzwonią dosyć często. Myślę, że to bardzo fajna forma kontaktu z fanami. Mnie bardzo odpowiada – przyznaje Gosia Andrzejewicz.

Z fanami, z którymi wokalistka zawarła bliższą znajomość, w wolnej chwili spotyka się osobiście.

 – Najczęściej są to fanki. Gdzieś na mieście razem się spotykamy i rozmawiamy ze sobą przy jakiejś dobrej kawce – dodaje Gosia Andrzejewicz.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Zdrowie

Kinga Sawczuk: Planuję się zaszczepić, bo nie chciałabym, aby ktoś w moim otoczeniu czuł się zagrożony. Im szybciej to zrobimy, tym szybciej pandemia się skończy

Influencerka przekonuje, że czas pandemii jest dla niej solidną lekcją pokory i cierpliwości. To okazja do zatrzymania się i refleksji nad swoim życiem i hierarchią wartości. Zaczęła także bardziej doceniać chwile spędzane wspólnie z najbliższymi, bo wie, że w każdej chwili kontakty znów mogą zostać ograniczone. Podkreśla też, że nie ma żadnych obaw związanych z przyjęciem szczepionki i jeśli tylko będzie miała taką możliwość, to zrobi to jak najszybciej.

Handel

COVID-19 przemodelował nawyki bankowe i zakupowe Polaków. Rezygnujemy z rozrywki i wakacji, a stawiamy na wydatki związane z domem

Okres pandemii COVID-19 zmienił preferencje bankowe i zakupowe Polaków, powodując przyspieszoną migrację do online’u. Liczba klientów banków w kanałach cyfrowych rośnie, co może się okazać zmianą na stałe. Z drugiej strony koronawirus skłonił też Polaków do refleksji nad swoim stylem życia i wydatkami, a w efekcie – jak wynika z badań Banku Millennium – 54 proc. z nas wydaje uważniej i więcej oszczędza. Dane z systemów transakcyjnych banku pokazują, że w pandemii Polacy rezygnują głównie z wydatków na rozrywkę i podróże, w zamian stawiając na te związane z remontami i urządzaniem domu. Częściej myślą też o kupnie mieszkania albo budowie domu.