Newsy

Agnieszka Szulim: o dziwo byłam grzecznym i wstydliwym dzieckiem

2015-09-10  |  06:55

W dzieciństwie nie byłam hop do przodu, absolutnie mówi Agnieszka Szulim. Dziennikarka twierdzi, że była dzieckiem wstydliwym i bardzo grzeczny, niesprawiającym rodzicom problemów. Z nieśmiałości wyleczyła się dopiero podczas studiów dziennikarskich i pracy w telewizji. 

Agnieszka Szulim przyszła na świat 15 kwietnia 1978 roku. Była jedynym dzieckiem swoich rodziców i jak twierdzi, brak rodzeństwa wpłynął na jej osobowość. Jako dziecko była bardzo grzeczna, a jej największym problemem była nadmierna wstydliwość. Nie lubiła też rozstawać się na długo z rodzicami, dlatego rzadko jeździła na obozy lub kolonie.

– Jak jeździłam z rodzicami na wczasy, to zawsze myślałam, czy sobie znajdę koleżankę na tych wczasach. To było coś, co mi zaprzątało głowę, bo nie byłam hop do przodu, absolutnie – mówi Agnieszka Szulim agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziennikarka twierdzi, że była dzieckiem, którym nie trzeba się było zajmować miała bowiem swój własny świat i pasje. Uwielbiała zwłaszcza rysowanie i na tej zabawie spędzała większość czasu.

– Siedziałam na chodniku i rysowałam, ewentualnie na jakichś kartkach, nie było mnie cały dzień. Nie zawracałam głowy dorosłym. To się zmieniło w liceum, moi rodzice to bardzo odczuli. To był, myślę, najgorszy okres w ich życiu związany ze mną, ale później wróciłam do siebie, zeszłam na ziemię, ale już na studiach – mówi Agnieszka Szulim.

Szulim ukończyła studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów Społecznych oraz podyplomowe studia Formy Dziennikarskie w Akademii Telewizyjnej TVP. Zawodowo związana była z radiową Jedynką, stacją Eska Rock oraz telewizjami TVP i TVN. 

– To, że sobie wybrałam pracę w telewizji, jest w ogóle dosyć dziwne, ale to chyba tak trochę na przekór. Pozwoliło mi to przełamać tę moją nieśmiałość – mówi Agnieszka Szulim. 

Obecnie Agnieszka Szulim jest gospodynią programu show-biznesowego „Na językach” oraz talent show dla dzieci „Aplauz, aplauz!” na antenie TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.