Mówi: | Barbara Hetmańska (Candy Girl) |
Funkcja: | wokalistka |
Barbara Hetmańska: gdy nie mam makijażu, sprzedawcy proszą mnie o dowód osobisty
Większość ludzi nie traktuje mnie poważnie – mówi Barbara Hetmańska, do niedawna znana jako Candy Girl. Ze względu na bardzo młody wygląd bywa bowiem traktowana jak nastolatka. Wokalistka cieszy się jednak, że nie musi walczyć z oznakami upływającego czasu.
Barbara Hetmańska w listopadzie tego roku skończy 29 lat, wygląda jednak znacznie młodziej. Nieznajomi często biorą ją za nastolatkę, zwłaszcza gdy wyjdzie z domu bez makijażu. Bardzo często zdarza się, że sprzedawcy proszą ją o dowód osobisty, gdy chce kupić alkohol.
– To zdarza się często, więc zawsze staram się go mieć przy sobie. I potem jest mocne zdziwienie: „O, przepraszam”. Mam taką urodę, że wyglądam jak dziecko, dlatego większość ludzi raczej nie bierze mnie na poważnie. Natomiast w momencie, kiedy już zaczynają ze mną rozmawiać, to wiedzą, że nie mają do czynienia z dzieciakiem – mówi Barbara Hetmańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Wokalistka twierdzi, że mimo wielu niedogodności związanych z młodym wyglądem cieszy się, że tak wolno się starzeje. W przeciwieństwie do wielu rówieśniczek nie musi bowiem zmagać się z oznakami upływającego czasu w gabinetach kosmetycznych.
– Wiem, że niektóre osoby muszą walczyć ze zmarszczkami za pomocą botoksu, różnych kremów, a ja właściwie nic sobie z tego nie robię, bo żadnych kremów praktycznie nie używam – mówi Barbara Hetmańska.
Gwiazda nie korzysta ze zdobyczy kosmetologii, lubi natomiast sport. Od dwóch lat jej ulubioną sportową rozrywką jest jazda na longboardzie, czyli dłuższej wersji deskorolki. Jeździ nią nie tylko po Warszawie, lecz także chętnie zabiera ją na wakacje lub wyjazdy do mamy na Śląsk. Hetmańska nie zgadza się z opinią, że longboard jest przeznaczony głównie dla mężczyzn. Wokalistka ma także fishkę, czyli deskorolkę o niewielkim rozmiarze, kształtem przypominającą rybę.
– Ta jest z kolei taką bardzo męską zabawką, ponieważ tam trzeba faktycznie umiejętności, żeby tym kierować. To jest bardzo malutkie i bardzo zwinne i bardzo szybko można się na tym wywrócić. Natomiast longboard jest dobry do jazdy przez miasto, bo właściwie tylko raz na jakiś czas trzeba się odbić, a on sobie po prostu jedzie. Fajnie się nim skręca – mówi Barbara Hetmańska.
Czytaj także
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2023-12-15: Barbara Kurdej-Szatan: Teraz gram głównie w teatrach. Przede wszystkim w Warszawie, ale też w czterech spektaklach objazdowych
- 2023-12-21: Barbara Kurdej-Szatan: W tym roku w swoim domu organizuję święta dla całej rodziny. Z kolei na sylwestra jedziemy na narty w Alpy
- 2023-06-12: Iwona Węgrowska: Teraz już dobrze wiem, że „z ładnej miski się nie najesz”. Czasem ktoś jest piękny i pociągający, a porozmawiasz z nim pięć minut i czar pryska
- 2023-04-28: Maria Sadowska: Czasami mam ochotę wrzucić na Instagrama siebie rozczochraną. Nie boję się krytyki, tylko jest to ta część, która powinna zostać ze mną
- 2023-04-20: Ewa Kasprzyk: Lubię siebie i akceptuję taką, jaka jestem. Mam w życiu inne priorytety niż robienie sobie sześciopaku
- 2023-04-06: Kobiety spędzają ok. 4 godz. dziennie na dbaniu o swój wygląd. Mężczyźni tylko nieznacznie krócej
- 2022-06-15: Ewa Szabatin: Botoks jest bezpieczny i bardzo dobrze przebadany. Uważam, że można go stosować i nie jest to takie straszne
- 2022-02-24: Barbara Kurdej-Szatan: Nie uważam, że brakuje mi wrażliwości. Wszyscy cały czas mają ogromną satysfakcję z niszczenia innych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.