Newsy

Edyta Górniak: Muzyka innych artystów szybko mnie nudzi. Wolę śpiew ptaków

2013-12-27  |  09:20
Edyta Górniak nie jest gwiazdą, którą spotkamy w klubie tańczącą do białego rana. Artystka unika hucznych imprez, a najlepiej odpoczywa na łonie natury, gdzie słucha swoich ulubionych dźwięków: śpiewu ptaków, szumu drzew i odgłosów wiatru.

W momencie kiedy schodzę ze sceny, sytuacje które najbardziej, najszybciej mnie regenerują, to są sytuacje, kiedy jestem blisko przyrody, kiedy słyszę naturalne brzmienie przyrody. Czyli ptaki, drzewa, trawa, wiatr to są dźwięki, które lubię najbardziej. Przy takich dźwiękach się relaksuję i mogę trwać niezmiennie – mówi Edyta Górniak agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Muzyka, która zostaje napisana przez człowieka, bardzo szybko mnie nudzi. Nie każda oczywiście, ale szybciej niż ptaki. Więc jeśli mi się zdarza nie spać, to albo dlatego, że słucham szumu morza i siedzę sobie na plaży do świtu, żeby spotkać się ze słońcem rano, albo pracuję. Nie zdarzyło mi się, żebym tańczyła do samego rana.

Edyta Górniak opowiedziała o swoim bliskim kontakcie z naturą krótko po śmierci jej menadżera Wiktora Kubiaka. Gwiazda napisała wówczas na swoim facebokowym profilu: Stałam w tym parku sama. Podleciał do mnie śnieżnobiały gołąb. Jakby chciał odwrócić moją uwagę od ciężaru, który nagle przyjęłam. Był tak piękny, że odruchowo zrobiłam mu zdjęcie.
Wokalistka 31 grudnia 2013 wystąpi na imprezie sylwestrowej TVP organizowanej w tym roku we Wrocławiu. Gwiazda obiecała zaprezentować na wrocławskiej scenie pierwszy singiel z nowego albumu, którego premiera odbędzie się w 2014 roku.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.