Newsy

Ewa Lubert twarzą kolekcji strojów kąpielowych

2015-04-27  |  06:50

Ewa Lubert nawiązała współpracę z firmą, która zaprojektuje dla niej i innych kobiet o podobnej figurze stroje kąpielowe. Modelka nie może mówić o szczegółach, podkreśla za to, że  takich trendów w Polsce jeszcze nie było. Nowa kolekcja ma mieć premierę jeszcze przed letnim sezonem.

 To będą rzeczy, które nie są tak bardzo dostępne u nas, klientki nie są jeszcze przekonane. Będzie trochę seksownej kolekcji, ale też bardzo delikatnej, podchodzącej pod sportowy styl. Jestem zawodowym sportowcem, więc uderzę w te klimaty. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale myślę, że będzie duże grono odbiorców, bo takie rzeczy podobają się wielu moim koleżankom i znajomym. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Jest to totalna zabawa, taki mały eksperyment – powiedziała Ewa Lubert w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Nowa kolekcja ma pokazać się jeszcze przed letnim sezonem. Rok temu marka Caprice zaprojektowała dla Ewy Lubert specjalną linię bielizny.

Gwiazda przyznaje, że lubi modnie wyglądać, jednak ze względu na swoją drobną sylwetkę, często ma problem z doborem ubrań.

Jest mi trudno coś na siebie kupić. Buty to już tragedia, ponieważ mam stopę 34,5. Wspomagam się tylko projektantami. Oni są w stanie zrobić dla mnie specjalne buty czy zaprojektować ubrania – podkreśla Ewa Lubert.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.