Newsy

Kamila Szczawińska: jeśli córka powie, że chce być modelką, to oczywiście pomogę jej. Ale nie mam ciśnienia

2017-10-20  |  06:42

Zawsze wspieram decyzje moich dzieci  podkreśla Kamila Szczawińska. Zapewnia, że jeśli jej córka postanowi zostać modelką, pomoże jej na każdym etapie kariery. Bazując na znajomości branży i doświadczeniu mamy Kalina będzie miała ułatwiony start w zawodzie.

Kamila Szczawińska zaczęła karierę w modelingu jako 17-latka. Pracowała w Mediolanie, Paryżu i Nowym Jorku dla takich marek jak Valentino, Gucci, Kenzo, Stella McCartney i Chanel. Po siedmiu latach przerwała błyskotliwą karierę w modelingu ze względu na przeciążenie psychicznie i potrzebę stabilizacji. Nie ma jednak nic przeciwko, by w przyszłości jej córka poszła w jej ślady zawodowe. Zapewnia też, że będzie ją wspierać w miarę swoich możliwości.

– Zawsze wspieram moje dzieci w ich decyzjach. Jeżeli uważam, że są niedobre, to staram się ich odwieść, ale chcę, aby oni sami świadomie wybierali swoje zawody w przyszłości, to co chcą robić, nie mogę stać na przeszkodzie mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka ma dwójkę dzieci: 7-letniego Julka oraz 6-letnią Kalinę. Dziewczynka już stawia pierwsze kroki w modelingu, często pojawia się bowiem na planie sesji zdjęciowych lub nagrań reklam, w których bierze udział jej mama. Zaczęła przypadkowo, gdy Kamila Szczawińska zabrała ją ze sobą do pracy, a fotograficy uznali, że powinny pozować wspólnie.

Nie mam ciśnienia, nie przykładam do tego ogromnej wagi. Chciałabym żeby to było dla niej normalne, aby nie budować w niej poczucia wyjątkowości, bo sześcioletnie dziewczynki lubią się przechwalać – mówi gwiazda.

Kamila Szczawińska podkreśla, że Kalina bardzo lubi pracować jako modelka. Zaznacza jednak, że jest za wcześnie, by powiedzieć, czy dziewczynka będzie miała predyspozycje do wykonywania tego zawodu w przyszłości. Jeśli okaże się, że ma warunki i chce spróbować swoich sił, mama pomoże jej znaleźć dobrą agencję i przejść przez wszystkie etapy kariery.

– Jestem bogatsza o doświadczenie, mam kontakt z najlepszymi agencjami, wiem gdzie może stać się jej krzywda, a gdzie na pewno dobrze się nią zaopiekują, w związku z tym na bazie moich doświadczeń będzie jej dużo łatwiej – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.