Newsy

Kamila Szczawińska: jeśli córka powie, że chce być modelką, to oczywiście pomogę jej. Ale nie mam ciśnienia

2017-10-20  |  06:42

Zawsze wspieram decyzje moich dzieci  podkreśla Kamila Szczawińska. Zapewnia, że jeśli jej córka postanowi zostać modelką, pomoże jej na każdym etapie kariery. Bazując na znajomości branży i doświadczeniu mamy Kalina będzie miała ułatwiony start w zawodzie.

Kamila Szczawińska zaczęła karierę w modelingu jako 17-latka. Pracowała w Mediolanie, Paryżu i Nowym Jorku dla takich marek jak Valentino, Gucci, Kenzo, Stella McCartney i Chanel. Po siedmiu latach przerwała błyskotliwą karierę w modelingu ze względu na przeciążenie psychicznie i potrzebę stabilizacji. Nie ma jednak nic przeciwko, by w przyszłości jej córka poszła w jej ślady zawodowe. Zapewnia też, że będzie ją wspierać w miarę swoich możliwości.

– Zawsze wspieram moje dzieci w ich decyzjach. Jeżeli uważam, że są niedobre, to staram się ich odwieść, ale chcę, aby oni sami świadomie wybierali swoje zawody w przyszłości, to co chcą robić, nie mogę stać na przeszkodzie mówi Kamila Szczawińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka ma dwójkę dzieci: 7-letniego Julka oraz 6-letnią Kalinę. Dziewczynka już stawia pierwsze kroki w modelingu, często pojawia się bowiem na planie sesji zdjęciowych lub nagrań reklam, w których bierze udział jej mama. Zaczęła przypadkowo, gdy Kamila Szczawińska zabrała ją ze sobą do pracy, a fotograficy uznali, że powinny pozować wspólnie.

Nie mam ciśnienia, nie przykładam do tego ogromnej wagi. Chciałabym żeby to było dla niej normalne, aby nie budować w niej poczucia wyjątkowości, bo sześcioletnie dziewczynki lubią się przechwalać – mówi gwiazda.

Kamila Szczawińska podkreśla, że Kalina bardzo lubi pracować jako modelka. Zaznacza jednak, że jest za wcześnie, by powiedzieć, czy dziewczynka będzie miała predyspozycje do wykonywania tego zawodu w przyszłości. Jeśli okaże się, że ma warunki i chce spróbować swoich sił, mama pomoże jej znaleźć dobrą agencję i przejść przez wszystkie etapy kariery.

– Jestem bogatsza o doświadczenie, mam kontakt z najlepszymi agencjami, wiem gdzie może stać się jej krzywda, a gdzie na pewno dobrze się nią zaopiekują, w związku z tym na bazie moich doświadczeń będzie jej dużo łatwiej – mówi Kamila Szczawińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.