Mówi: | Maja Sablewska |
Funkcja: | doradca wizerunkowy |
Maja Sablewska: mój program o modzie jest pierwszym w Polsce, który się sprawdził
Moda zmienia życie moich bohaterek – mówi Maja Sablewska. Stylistka uważa, że „Sablewskiej sposób na modę” jest pierwszym w Polsce programem o modzie, który się sprawdził. Jej zdaniem kobietom podoba się ciepły, pozbawiony krytyki sposób, w jaki z nimi rozmawia. Maja Sablewska cieszy się też, że na antenie telewizji TVN Style pojawił się program Goka Wana. Ma nadzieję, że brytyjski stylistka sprawi, że Polski poczują się piękne i szczęśliwe.
Widzowie telewizji TVN Style mogą oglądać już trzeci sezon programu „Sablewskiej sposób na modę”. Stylistka udziela w nim uczestniczkom nie tylko porad dotyczących sposoby ubierania, lecz także podpowiada, jak radzić sobie z niskim poczuciem własnej wartości i brakiem wiary w siebie. Sablewska twierdzi, że w ten sposób zmieniła już życie wiele bohaterek swojego programu.
– Ktoś by mógł marzyć o takiej promocji, mam bohaterkę drugiej edycji, która trafiła do mnie, mając prawie 120 kg, po pół roku waży 75, bez żadnej liposukcji. I prawda jest taka, że to jest coś, co dodaje mi skrzydeł, dodaje mi wiary, że to, co robię, tak naprawdę ma sens. W życiu trzeba po prostu odnaleźć takie miejsce, w którym możemy robić coś pożytecznego – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Stylistka przyznaje, że program jest jej autorską wizją mody, która jej zdaniem zaczyna się pod ubraniem. Pewność siebie i świadomość swoich wad jej zdaniem jest podstawą dobrego wyglądu. Dopiero będąc w zgodzie z samym sobą, można zacząć bawić się modą. Maja Sablewska mówi, że tak samo było w jej przypadku. Gdy przyjechała do Warszawy, była dziewczyną nieśmiałą i chowającą się przed ludźmi. Dopiero w miarę osiąganych sukcesów zawodowych nabierała chęci do tego, by zadbać o siebie i stworzyć ciekawy wizerunku. Teraz pomaga osiągnąć ten sam cel uczestniczkom swojego programu.
– Ten program jako pierwszy w Polsce się sprawdził. O modzie można mówić w pozytywny sposób. Nie trzeba kogoś krytykować, nie trzeba mówić, że ktoś jest za gruby, za brzydki, zbyt niski, zbyt wysoki. Nie, trzeba po prostu z miłymi chęciami podchodzić do kobiety i znajdować sposób na każdą z nich, a ja tak robię – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Nieoczekiwany sukces programu Sablewskiej spowodował, że stacja TVN Style postanowiła mocniej skupić się na zagadnieniach dotyczących mody. Szefom stacji udało się przekonać słynnego brytyjskiego stylistę Goka Wana, by poprowadził program na antenie polskiej telewizji. Już wkrótce Gok Wan pojawi się w TVN Style jako gospodarz programu „Stylowe rewolucje Goka”, w którym będzie doradzał kobietom poszukującym partnera życiowego. Brytyjski stylista będzie uczył uczestniczki show sposobu ubierania i flirtowania. Maja Sablewska nie tylko nie boi się konkurencji ze strony Wana, lecz także cieszy się, że przyczyniła się do jego pojawienia się w polskiej telewizji.
– Cieszę się bardzo, że zaprosiliśmy Goka, bo jego wizja programu to przygotowywanie kobiet do randki. A ponieważ mamy więcej kobiet niż mężczyzn, to warto, żeby ktoś w końcu zrobił z tym porządek, żeby te kobiety mogły się zakochiwać, żeby te kobiety mogły czuć się szczęśliwe – mówi Maja Sablewska.
Program „Sablewskiej sposób na modę” można oglądać w każdą sobotę o godz. 10.25, a program „Stylowe rewolucje Goka”, który zadebiutował na antenie TVN Style 21 września, będzie emitowany w niedziele o 13.00.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-03: Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.