Newsy

Małgorzata Kożuchowska: przez dwa dni pobytu w Bangkoku mogłam trochę się wykąpać w cieple i w blaskach słońca

2018-02-21  |  06:58

Gwiazda jest zachwycona Tajlandią. Dwudniowy pobyt w Bangkoku potraktowała jako ucieczkę od ponurej polskiej zimy. Możliwość cieszenia się słońcem i ciepłem zrekompensowała gwieździe wysiłek, jaki musiała włożyć w pracę na planie filmowym.

Małgorzata Kożuchowska pracuje obecnie na planie dwóch seriali: "Druga szansa", emitowanego przez stację TVN, oraz "Rodzinka.pl", który można oglądać na antenie TVP2. Gwiazda nie ma czasu na wakacje, miała jednak możliwość krótkiego cieszenia się słońcem i wyższą niż w Polsce temperaturą podczas wyjazdu do Tajlandii. W Bangkoku, razem z fotografem Marcinem Tyszką, kręciła nowy spot reklamowy dla marki Avon.

Uciekliśmy trochę od tej szarugi i naszej zimowej pogody, nawet nie w pełni zimowej, bo gdyby to jeszcze była śnieżna zima ze słońcem i mrozem, to nie byłoby od czego uciekać, ale jest tak jak jest, więc miło było trochę się wykąpać w cieple i w blaskach słońca – mówi Małgorzata Kożuchowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Aktorka nie ukrywa, że praca na planie nie należała do łatwych. Na pobyt w Tajlandii udało jej się wygospodarować zaledwie dwa dni plus czas niezbędny na podróż. Zdjęcia kręcone były już rankiem po jej przylocie i trwały do zachodu słońca. O świcie gwiazda musiała natomiast ponownie stawić się na planie. Możliwość cieszenia się słońcem oraz niezwykły efekt, jaki udało się osiągnąć ekipie filmowej stanowiły jednak wystarczającą rekompensatę włożonego w tę pracę wysiłku.

– Wybór był bardzo dobry i rzeczywiście światło, które jest tam i ta aura, która jest tam, jest absolutnie nie do podrobienia i wydaje nam się, że zrobiliśmy coś naprawdę pięknego – mówi Małgorzata Kożuchowska.

Spot kręcony był na potrzeby kampanii nowej linii zapachowej marki Avon, z którą gwiazda związana jest  od początku 2017 roku. Twierdzi, że przez ten czas zdążyła się już zadomowić w lubianej przez Polki firmie kosmetycznej i cieszy ją współpraca z marką, która dba o kobiety w bardzo szerokim kontekście. Avon zawsze kojarzył się bowiem aktorce z kobiecością, rozumianą jako dbałość o wygląd, oraz przedsiębiorczość zawodową.

Pomyślałam, że jeżeli mogę być twarzą firmy, która tak dba o kobiety, tak je jednoczy, wspiera i daje im to, co lubią najbardziej na świecie, to z całą przyjemnością się w to zaangażuję i nie żałuję – mówi Małgorzata Kożuchowska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.