Newsy

Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek

2014-02-17  |  06:40

W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk.

– Na zwycięstwo Małgorzaty Rozenek bez wątpienia wpłynął udział w popularnych programach takich, jak „Bitwa o dom” czy „Perfekcyjna Pani Domu”, w których wystąpiła w roli prowadzącej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Szczupak z agencji Press-Service zajmującej się monitoringiem mediów.

Jednak zawodowe dokonania osób publicznych nie są najważniejszym czynnikiem, który wpływają na poczytność popularnych magazynów.

– Prasę kobiecą najbardziej elektryzuje prywatne życie gwiazd, dlatego okładki zdobią głównie ich zdjęcia. Na dalszy plan schodzą kwestie poradnikowe, np. z zakresu żywieniowego lub finansowego – tłumaczy ekspert.

Czytelników kobiecej prasy najbardziej interesowały zmiany dotyczące życia osobistego Małgorzaty Rozenek, m.in. rozwód z aktorem Jackiem Rozenkiem oraz romans z piłkarzem Radosławem Majdanem.

Nie bez znaczenia pozostaje również atrakcyjność fizyczna gwiazd pojawiających się na okładkach prasy kolorowej.

– Na okładkach najczęściej goszczą kobiety o określonym typie urody – długowłose blondynki o sympatycznym uśmiechu. Małgorzata Rozenek idealnie wpasowuje się w ten kanon – mówi Marcin Szczupak.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.