Newsy

Małgorzata Rozenek została królową polskich okładek

2014-02-17  |  06:40

W ciągu ostatniego roku najczęściej na okładkach kolorowych pism pojawiała się Małgorzata Rozenek, bo aż 30 razy. Zaraz za nią w rankingu uplasowały się Małgorzata Socha oraz Małgorzata Kożuchowska. Wśród mężczyzn pierwsze miejsce zajął Piotr Adamczyk.

– Na zwycięstwo Małgorzaty Rozenek bez wątpienia wpłynął udział w popularnych programach takich, jak „Bitwa o dom” czy „Perfekcyjna Pani Domu”, w których wystąpiła w roli prowadzącej – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Marcin Szczupak z agencji Press-Service zajmującej się monitoringiem mediów.

Jednak zawodowe dokonania osób publicznych nie są najważniejszym czynnikiem, który wpływają na poczytność popularnych magazynów.

– Prasę kobiecą najbardziej elektryzuje prywatne życie gwiazd, dlatego okładki zdobią głównie ich zdjęcia. Na dalszy plan schodzą kwestie poradnikowe, np. z zakresu żywieniowego lub finansowego – tłumaczy ekspert.

Czytelników kobiecej prasy najbardziej interesowały zmiany dotyczące życia osobistego Małgorzaty Rozenek, m.in. rozwód z aktorem Jackiem Rozenkiem oraz romans z piłkarzem Radosławem Majdanem.

Nie bez znaczenia pozostaje również atrakcyjność fizyczna gwiazd pojawiających się na okładkach prasy kolorowej.

– Na okładkach najczęściej goszczą kobiety o określonym typie urody – długowłose blondynki o sympatycznym uśmiechu. Małgorzata Rozenek idealnie wpasowuje się w ten kanon – mówi Marcin Szczupak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.