Newsy

Małgorzata Rozenek: nie jesteśmy na tyle zadufani, żeby myśleć, że widzów interesujemy tylko my

2018-02-05  |  06:18
Mówi:Radosław Majdan, były piłkarz
Małgorzata Rozenek-Majdan, prezenterka
  • MP4
  • Nowy program „Iron Majdan” miał być testem dla siły uczucia łączącego Małgorzatę Rozenek i Radosława Majdana. Stał się również niesamowitą przygodą i sposobem na realizację dziecięcych marzeń. Małżonkowie twierdzą, że w reality show pokazują nie tylko własne emocje, lecz także ciekawe miejsca na świecie i fascynujących ludzi, których poznali.

    „Iron Majdan” to przygodowe reality show, które ma się stać hitem wiosennej ramówki stacji TVN. Jego bohaterami są Małgorzata Rozenek-Majdan oraz Radosław Majdan, czyli jedna z najpopularniejszych par polskiego show-biznesu. W dziesięciu odcinkach małżonkowie przeżyją wyjątkowe przygody, będą musieli stoczyć walkę podczas gali wrestlingu, walczyć z ogniem, wydostać się z bezludnej wyspy, dać koncert dla wielotysięcznej widowni oraz zdobyć lodowiec. Radosław Majdan twierdzi, że oryginalna formuła programu wynika z chęci odejścia od utartego schematu gwiazdorskiego reality show.

    – Jeśli gdzieś było napisane, że robimy reality show, to jednak każdy wracał do tego, co już było stworzone, a tutaj od początku mieliśmy zapewnienia, że to będzie to coś, co się jeszcze nie zdarzyło – mówi sportowiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

    W każdym odcinku „Iron Majdan” bohaterowie będą musieli wykonać konkretne zadanie. Skala trudności postawionych przed nimi wyzwań będzie różna, zawsze jednak celem będzie sprawdzenie wytrzymałości, determinacji, odwagi i poziomu wzajemnego zaufania Małgorzaty Rozenek i jej męża. Stacja TVN reklamuje nawet swój nowy format jako test dla żelaznego uczucia pary bohaterów. Gospodyni „Projektu Lady” nie ukrywa, że niektóre wyzwania stanowiły dla niej naprawdę duży problem.

    – „Nie mów do mnie teraz” było milion razy i to dużo ostrzej. Były takie sytuacje, wiele z tych challenge’y było typowo męskich, były zadaniami, które Radosław naprawdę z przyjemnością robił, a ja trochę mniej – mówi Małgorzata Rozenek.

    Radosław Majdan przyznaje, że część zadań potraktował jako sposób na realizację dziecięcych marzeń. Sportowiec twierdzi, że jak niemal każdy mały chłopiec pragnął być kowbojem, gladiatorem, gwiazdą rocka albo strażakiem. Większość tych marzeń wydawała się niemożliwa do wykonania w dorosłym życiu, program „Iron Majdan” umożliwił jednak chociaż chwilową ich realizację. Pozwolił także sprawdzić granice własnych możliwości.

    To nie polegało na założeniu stroju z danej dziedziny i poparadowaniu, to wszystko miało odniesienie do skali trudności, którą na miejscu musieliśmy przezwyciężyć i sprawdzić samych siebie w tak trudnych warunkach – mówi Radosław Majdan.

    W czasie zdjęć do nowego programu małżonkowie odbyli podróż po całym świecie. Odwiedzili takie miejsca jak Islandia, USA, Tajlandia, i Azerbejdżan. Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan świadomie zgodzili się na taki format swojego programu, po udziale w reality show „Azja Express” wiedzieli bowiem, że pozwala on pokazać nie tylko ich własne emocje, lecz także wiele ciekawych miejsc na świecie.

    Nie jesteśmy na tyle zadufani w sobie żeby myśleć, że widzów interesuje my jako my. Tam są też widoki, są inni ciekawi ludzie – mówi Małgorzata Rozenek.

    Reality show „Iron Majdan” będzie można oglądać w każdy poniedziałek o godz. 22.30 na antenie TVN. Pierwszy odcinek stacja pokaże 5 marca.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Media

    Transport

    Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

    W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

    Handel

    Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

    Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.