Newsy

Mikołaj Krawczyk: Musi minąć trochę czasu, zanim ludzie zaczną mnie kojarzyć z muzyką. Zespołem już interesują się zagraniczne stacje radiowe

2014-09-15  |  07:00
Mówi:Mikołaj Krawczyk
Funkcja:aktor, wokalista zespołu Rockoholic
  • MP4
  • Mikołaj Krawczyk, znany m.in. z serialu „Pierwsza Miłość”, jest jednocześnie wokalistą w zespole Rockoholic. Właśnie swoją premierę ma drugi utwór zespołu. Twórcą teledysku jest Michał Krawczyk. Był to debiut aktora w roli reżysera, scenarzysty i producenta.

    Teledysk do utworu „Teraz Ty” powstawał m.in. w schronisku dla zwierząt. W wideoklipie wzięła udział także partnerka Krawczyka, aktorka Agnieszka Włodarczyk.

    Jesteśmy świeżo po premierze drugiego utworu i teledysku. Klip jest ciekawym eksperymentem, ponieważ został stworzony od początku do końca przeze mnie. Zajmowałem się wszystkim, łącznie z montażem i postprodukcją. To jest moja idée fixe, aby sprawdzić się jako operator, reżyser, scenarzysta, producent i montażysta. Stwierdziłem, że dzieło, które powstało, trzeba pokazać światu. Stało się to przy okazji premiery naszego drugiego numeru, będącego zresztą jednym z lepszych, jaki nagraliśmy – opowiada Krawczyk.

    Aktor i wokalista grupy pracuje nad szerszą promocją zespołu. Obecnie Rockoholic walczy o dostanie się do list przebojów najpopularniejszych stacji radiowych, takich jak Radio Zet oraz ESKA.

    Z koncertami jest taki problem, że projekt powstał zbyt późno. Wystartowaliśmy 24 kwietnia, więc w tamtym czasie wszystkie terminy koncertowe były już zajęte. Oprócz tego mieliśmy problem, aby przedostać się do radia. Robiłem to więc własnym sumptem, bo jestem najbardziej znany dzięki aktorstwu. Musi minąć trochę czas, zanim ludzie zaczną mnie kojarzyć z muzyką. Drzwi dla zespołu jednak powoli już się otwierają. Odezwały się do nas stacje radiowe z zagranicy, gdzie jest dużo większe zainteresowanie niż w Polsce – mówi agencji Newseria Lifestyle Krawczyk.

    Pierwszym utworem Mikołaja Krawczyka i Rockoholic był numer „Wykochaj mnie na śmierć”, który na platformie YouTube odtworzono ponad 200 tysięcy razy.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.