Newsy

Natalia Siwiec: W „Azja Express” wzięłabym udział z mężem. On by wszystko ogarnął

2016-12-14  |  06:55

Modelka nie dostała propozycji udziału w drugiej edycji „Azja Express”. Twierdzi jednak, że musiałaby ją dobrze przemyśleć, nie jest bowiem pewna, czy podołałaby wszystkim wyzwaniom, jakie stawia ten program. Gdyby zdecydowała się na uczestnictwo w wyścigu, na partnera wybrałaby swojego męża.

Wiosną mają ruszyć zdjęcia do kolejnej edycji programu „Azja Express”. Stacja TVN nie podała jeszcze nazwisk jego uczestników, w mediach i internecie zaczęły się natomiast pojawiać potencjalne kandydatury. Wśród nich znalazła się Natalia Siwiec, która zaprzecza jednak, jakoby otrzymała taką propozycję od producentów podróżniczego reality show.

Przemyślałabym na pewno taką propozycję. Na razie nic mi o tym nie wiadomo – mówi modelka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Uczestnicy pierwszej edycji „Azja Express” musieli zmierzyć się z ekstremalnymi warunkami pracy: koniecznością życia za dolara dziennie, bardzo wysokimi temperaturami, permanentnym pośpiechem. Dla pań problemem mogło być także pokazywanie się przed kamerą zupełnie bez makijażu. Natalia Siwiec twierdzi jednak, że dla niej nie stanowiłoby to przeszkody.

Absolutnie nie mam problemu z wychodzeniem bez makijażu – mówi modelka.

Siwiec twierdzi, że jest kilka innych kwestii, które sprawiają, że musiałaby dobrze przemyśleć udział w „Azja Express” i zastanowić się, czy dała by radę. Także i na te problemy znalazła jednak rozwiązanie.

Na pewno, jeżeli bym pojechała, to pojechałabym z mężem, on by wszystko ogarnął – podkreśla.

 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.