Newsy

Paulina Krupińska muzą duetu Paprocki & Brzozowski. Wkrótce premiera nowego wspólnego projektu

2014-09-22  |  06:55

Paulina Krupińska zdradza, że już niedługo będzie można ocenić kolejne efekty jej współpracy z Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim. Modelka jest nie tylko muzą projektantów, lecz także przyjaźni się z nimi. Miss Polonia zdradza jednak, że modą interesuje się raczej sporadycznie, tylko ze względu na pracę.

Moja przyjaźń z duetem Paprocki & Brzozowski trwa od dawna. Bodajże 8 lat temu pierwszy raz wystąpiłam na ich pokazie mody. Brałam udział w różnych sesjach wyjazdowych z nimi i to były bardzo fajne projekty. Oni są takim fajnym duetem, który nie dość, że w pracy super współgra, to tak samo jest w życiu prywatnym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krupińska, modelka i zdobywczyni tytułu Miss Polonia.

Krupińska nie kryje satysfakcji z tego, że może współpracować z duetem Paprocki & Brzozowski. Modelka podkreśla, że od dawna ceni styl i kreatywność obu projektantów. Podczas finału Miss Universe w Moskwie miała na sobie kreacje właśnie z ich pracowni.

W tym roku będzie kontynuowana moja współpraca z duetem Paprocki & Brzozowski i przez kolejny sezon będę muzą projektantów. Czekam na efekty, które już niebawem się pojawią – mówi Paulina Krupińska.

Modelka zdradza, że nie pasjonuje się modą, nie podąża ślepo za trendami i nie zależy jej na tym, by mieć w szafie wszystko to, co jest modne w danym sezonie. Pokazy i sesje zdjęciowe dla odzieżowych marek traktuje po prostu jako element swojej pracy.

–  To jest tak, że moda nie do końca mnie na co dzień interesuje, ale nie jest mi obca ze względu na to, że od 11 lat już pracuję jako modelka. Z góry jest ona gdzieś tam do mnie przyszyta, dokładnie tak to mogę powiedzieć, jest do mnie przyszyta – mówi Paulina Krupińska.

Krupińska dodaje, że preferuje zupełnie inny styl ubierania się niż taki, z jakim jest kojarzona. Eleganckie stylizacje są tylko na potrzeby występów i sesji zdjęciowych. Na co dzień modelka ubiera się zwyczajnie.

–  Kiedyś jako nastolatka strasznie dużo na siebie zakładałam. Uwielbiałam nosić kolczyki, bransoletki, a teraz z biegiem lat staję się coraz większą minimalistką. Do pracy nakładam szpilki, mam skrupulatnie przygotowane loki, precyzyjnie zrobiony make-up, ale na co dzień staram się być taką bardzo sportową, wyluzowaną dziewczyną, dlatego noszę zwykłe trampki, dżinsy i T-shirt – dodaje Paulina Krupińska.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.