Newsy

Paulina Krupińska muzą duetu Paprocki & Brzozowski. Wkrótce premiera nowego wspólnego projektu

2014-09-22  |  06:55

Paulina Krupińska zdradza, że już niedługo będzie można ocenić kolejne efekty jej współpracy z Marcinem Paprockim i Mariuszem Brzozowskim. Modelka jest nie tylko muzą projektantów, lecz także przyjaźni się z nimi. Miss Polonia zdradza jednak, że modą interesuje się raczej sporadycznie, tylko ze względu na pracę.

Moja przyjaźń z duetem Paprocki & Brzozowski trwa od dawna. Bodajże 8 lat temu pierwszy raz wystąpiłam na ich pokazie mody. Brałam udział w różnych sesjach wyjazdowych z nimi i to były bardzo fajne projekty. Oni są takim fajnym duetem, który nie dość, że w pracy super współgra, to tak samo jest w życiu prywatnym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Krupińska, modelka i zdobywczyni tytułu Miss Polonia.

Krupińska nie kryje satysfakcji z tego, że może współpracować z duetem Paprocki & Brzozowski. Modelka podkreśla, że od dawna ceni styl i kreatywność obu projektantów. Podczas finału Miss Universe w Moskwie miała na sobie kreacje właśnie z ich pracowni.

W tym roku będzie kontynuowana moja współpraca z duetem Paprocki & Brzozowski i przez kolejny sezon będę muzą projektantów. Czekam na efekty, które już niebawem się pojawią – mówi Paulina Krupińska.

Modelka zdradza, że nie pasjonuje się modą, nie podąża ślepo za trendami i nie zależy jej na tym, by mieć w szafie wszystko to, co jest modne w danym sezonie. Pokazy i sesje zdjęciowe dla odzieżowych marek traktuje po prostu jako element swojej pracy.

–  To jest tak, że moda nie do końca mnie na co dzień interesuje, ale nie jest mi obca ze względu na to, że od 11 lat już pracuję jako modelka. Z góry jest ona gdzieś tam do mnie przyszyta, dokładnie tak to mogę powiedzieć, jest do mnie przyszyta – mówi Paulina Krupińska.

Krupińska dodaje, że preferuje zupełnie inny styl ubierania się niż taki, z jakim jest kojarzona. Eleganckie stylizacje są tylko na potrzeby występów i sesji zdjęciowych. Na co dzień modelka ubiera się zwyczajnie.

–  Kiedyś jako nastolatka strasznie dużo na siebie zakładałam. Uwielbiałam nosić kolczyki, bransoletki, a teraz z biegiem lat staję się coraz większą minimalistką. Do pracy nakładam szpilki, mam skrupulatnie przygotowane loki, precyzyjnie zrobiony make-up, ale na co dzień staram się być taką bardzo sportową, wyluzowaną dziewczyną, dlatego noszę zwykłe trampki, dżinsy i T-shirt – dodaje Paulina Krupińska.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.