Newsy

Omenaa Mensah robi doktorat

2013-11-05  |  11:40

Prezenterka pogody Omenaa Mensah robi doktorat w Szkole Głównej Handlowej. W swojej pracy doktoranckiej będzie pisać o tym, jak dzisiejsze społeczeństwo postrzega media. Gwiazda TVN ma nadzieję, że stopień naukowy zwiększy jej wiarygodność w pracy szkoleniowca.

Omenaa Mensah oprócz pracy w telewizji, prowadzi także profesjonalne szkolenia m.in. z autoprezentacji, wystąpień publicznych i kreacji własnego stylu. To głównie w tej dziedzinie chce się rozwijać i dlatego zdecydowała się na studia doktoranckie.

– Wszystko po to, żeby zwiększyć swoją wiarygodność, przecież od jakiegoś czasu zajmuję się szkoleniami. Zamierzam w pracy wykorzystać swoje 10-letnie doświadczenie telewizyjne – powiedziała Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Omenaa ma sporo obowiązków, dlatego planuje obronić stopień naukowy dopiero za kilka lat. Tłumaczy, że chce się do tego porządnie przygotować.

– Daję sobie na to trochę czasu, nie spinam się za bardzo. Mam dużo pracy, więc znalezienie czasu na chociażby zbieranie materiałów jest trudne. Teraz oprócz tego, że trzeba się uczyć, trzeba jeszcze pracować, wychowywać dziecko – tłumaczy dziennikarka.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.