Newsy

Jutro premiera debiutanckiej powieści Kasi Pisarskiej

2015-11-17  |  06:50
Mówi:Kasia Pisarska
Funkcja:autorka książki „Wiedziałam, że tak będzie!”
  • MP4
  • Kasia Pisarska debiutuje w nowej roli. Prezenterka napisała powieść obyczajową, w której opowiada o kobiecej przyjaźni, wielkich pieniądzach i równie wielkiej miłości. Inspiracji dostarczyły jej Włochy kraj, w którym mieszkała przez kilka lat.

    Polakom Katarzyna Pisarska znana jest przede wszystkim z programu „Psie adopcje”, w którym zachęca widzów do przygarniania bezdomnych zwierząt. Teraz postanowiła jednak sprawdzić się w nowej roli. Napisała powieść obyczajową, która porównywana jest do dzieł mistrzyni kobiecej prozy Elisabeth Adler. Książka zatytułowana „Wiedziałam, że tak będzie!” opowiada historię Laury, dojrzałej, zdradzonej przez męża kobiety, która wyrusza do Włoch. Tam wygrywa w loterii ponad 17 mln euro.

    – Tymi pieniędzmi decyduje podzielić się z najlepszą przyjaciółką, a nie z przyszłym byłym mężem i właściwie to jest punkt wyjścia. Później wszystko się układa dobrze, mimo że ten kupon dziewczyny gubią, i tyle, więcej nie powiem – deklaruje Kasia Pisarska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

    Jak twierdzi autorka, książka „Wiedziałam, że tak będzie!” to przede wszystkim opowieść o prawdziwej kobiecej przyjaźni. Inspiracją do jej powstania były natomiast Włochy, w których Kasia Pisarska spędziła kilka lat swojego życia. Twierdzi, że zna ten kraj bardzo dobrze, a język włoski jest niemal jej drugim językiem. Przez pryzmat powieści autorka chciała przekazać Polakom to, co najbardziej lubi we Włoszech.

    Znajdziemy w książce pewnych artystów, którzy znani są we Włoszech, ale nie są znani w Polsce. Poznamy taką prawdziwą włoską rodzinę i zobaczymy, czy oni naprawdę są tacy głośni i rodzinni – mówi Kasia Pisarska.

    Autorka twierdzi, że czytelnicy będą mieli 270 stron na przekonanie się, czy polskie wyobrażenie o Włochach i ich kraju jest zgodne z rzeczywistością.

    Czytaj także

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Nowe technologie

    Konsument

    Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

    Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

    Handel

    Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

    Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.