Newsy

Omenaa Mensah pisze poradnik dla kobiet

2014-01-08  |  08:25
Omenaa Mensah w książce podzieli się swoim dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym i odbytą w tym czasie walką z różnego rodzaju uprzedzeniami. Popularna prezenterka chce w ten sposób pomóc płci pięknej odnieść sukces. Książka ma trafić do księgarń w maju.

Publikacja będzie związana oczywiście z tym, czym zajmuję się od dziesięciu lat, czyli z pracą prezenterki - mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Książka będzie skierowana do kobiet, które są piękne i inteligentne lub bardzo pracowite, a także kobiet, które są może mniej atrakcyjne, ale z ogromnym doświadczeniem, wiedzą i inteligencją. Każda z nich z czymś niestety musi walczyć. W tej książce, mam nadzieję, każda z tych grup kobiet znajdzie dla siebie cenne porady.

Prezenterka zapowiada, że publikacja podpowie, jak zaprezentować się podczas rozmowy o pracę, jak prowadzić negocjacje biznesowe oraz jak radzić sobie z kryzysowymi sytuacjami w firmie. Wiele cennych informacji znajdą w niej zatem kobiety biznesu.

Dużo będzie w książce smaczków związanych z moją pracą. Będzie o osobach, które podczas swojej dziesięcioletniej podróży spotkałam, które mnie wielu rzeczy nauczyły, które też mnie krytykowały zdradza Omenaa Mensah.   Będzie także o mojej transformacji  z osoby mało pewnej siebie, ze sporymi kompleksami, w kobietę, która ma plan na życie.

Omenaa Mensah debiutowała w telewizji TVN7 w 2004 roku w show o tematyce erotycznej „Red Light”.  Od tego czasu związana jest ze stacją TVN, dla której prowadziła programy: „Projekt Plaża”, „Pogoda na stoku”, „Szkółka narciarska”, „Pogoda na rower”, „Pogoda na narty”. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.