Newsy

Omenaa Mensah pisze poradnik dla kobiet

2014-01-08  |  08:25
Omenaa Mensah w książce podzieli się swoim dziesięcioletnim doświadczeniem zawodowym i odbytą w tym czasie walką z różnego rodzaju uprzedzeniami. Popularna prezenterka chce w ten sposób pomóc płci pięknej odnieść sukces. Książka ma trafić do księgarń w maju.

Publikacja będzie związana oczywiście z tym, czym zajmuję się od dziesięciu lat, czyli z pracą prezenterki - mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. Książka będzie skierowana do kobiet, które są piękne i inteligentne lub bardzo pracowite, a także kobiet, które są może mniej atrakcyjne, ale z ogromnym doświadczeniem, wiedzą i inteligencją. Każda z nich z czymś niestety musi walczyć. W tej książce, mam nadzieję, każda z tych grup kobiet znajdzie dla siebie cenne porady.

Prezenterka zapowiada, że publikacja podpowie, jak zaprezentować się podczas rozmowy o pracę, jak prowadzić negocjacje biznesowe oraz jak radzić sobie z kryzysowymi sytuacjami w firmie. Wiele cennych informacji znajdą w niej zatem kobiety biznesu.

Dużo będzie w książce smaczków związanych z moją pracą. Będzie o osobach, które podczas swojej dziesięcioletniej podróży spotkałam, które mnie wielu rzeczy nauczyły, które też mnie krytykowały zdradza Omenaa Mensah.   Będzie także o mojej transformacji  z osoby mało pewnej siebie, ze sporymi kompleksami, w kobietę, która ma plan na życie.

Omenaa Mensah debiutowała w telewizji TVN7 w 2004 roku w show o tematyce erotycznej „Red Light”.  Od tego czasu związana jest ze stacją TVN, dla której prowadziła programy: „Projekt Plaża”, „Pogoda na stoku”, „Szkółka narciarska”, „Pogoda na rower”, „Pogoda na narty”. 

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.