Mówi: | Julia Kuczyńska |
Funkcja: | autorka bloga Maffashion |
Newsy
Maffashion: bywanie co miesiąc na imprezach z Wujaszkiem Liestyle to również praca
2014-04-14 | 07:00
Od kilku miesięcy w różnych miastach Polski odbywają się imprezy sygnowane nazwiskami dwójki największych polskich blogerów – Maffashion i Wujaszka Liestyle. Blogerzy na wspólną imprezę w klubie zapraszają co miesiąc poprzez oryginalne filmiki zamieszczane w internecie. Każdy z nich jest w zupełnie innej stylistyce.
Julia Kuczyńska przyznaje, że lubi się bawić i ceni obecność wokół siebie osób, które są spontaniczne i żywiołowe. Taki jest właśnie Wujaszek Liestyle, z którym organizuje od kilku miesięcy imprezy w różnych miastach Polski.
– Jestem bardzo żywiołowa i towarzyska, lubię się bawić. Co prawda po tych imprezach potem nie mam przez jakieś kilka tygodni ochoty na żadną inną imprezę. Oprócz tego, że tam się bawimy, to jest to również nasza praca – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska, która prowadzi bloga Maffashion.
Imprezy organizowane przez dwójkę blogerów odbyły się już w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Za każdym razem Maffashion i Wujaszek Liestyle publikują w sieci nietypowe zaproszenie, a krótkie filmiki, utrzymane w konwencji żartu, zachęcają do wspólnej zabawy z blogerami.
– Kiedy spotykają się dwie artystyczne osoby o dość podobnym wyczuciu estetyki i zwariowanej głowie, powstają właśnie takie projekty. Te nasze filmiki są takie troszeczkę z przymrużeniem oka – dodaje Maffashion.
Blogerzy promując pierwszą imprezę, która odbyła się w Lublinie, stworzyli zapowiedź, w której Maffashion jest prezenterką telewizyjną rodem z lat 90. Każde zaproszenie jest utrzymane w innej stylistyce.
Julia Kuczyńska przyznaje, że lubi się bawić i ceni obecność wokół siebie osób, które są spontaniczne i żywiołowe. Taki jest właśnie Wujaszek Liestyle, z którym organizuje od kilku miesięcy imprezy w różnych miastach Polski.
– Jestem bardzo żywiołowa i towarzyska, lubię się bawić. Co prawda po tych imprezach potem nie mam przez jakieś kilka tygodni ochoty na żadną inną imprezę. Oprócz tego, że tam się bawimy, to jest to również nasza praca – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska, która prowadzi bloga Maffashion.
Imprezy organizowane przez dwójkę blogerów odbyły się już w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Za każdym razem Maffashion i Wujaszek Liestyle publikują w sieci nietypowe zaproszenie, a krótkie filmiki, utrzymane w konwencji żartu, zachęcają do wspólnej zabawy z blogerami.
– Kiedy spotykają się dwie artystyczne osoby o dość podobnym wyczuciu estetyki i zwariowanej głowie, powstają właśnie takie projekty. Te nasze filmiki są takie troszeczkę z przymrużeniem oka – dodaje Maffashion.
Blogerzy promując pierwszą imprezę, która odbyła się w Lublinie, stworzyli zapowiedź, w której Maffashion jest prezenterką telewizyjną rodem z lat 90. Każde zaproszenie jest utrzymane w innej stylistyce.
Czytaj także
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
- 2024-05-09: Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam
- 2024-02-02: Możliwość kupienia alkoholu podczas meczów może zwiększać ryzyko agresywnych zachowań kibiców. Skala takich przypadków okazuje się jednak marginalna
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-07-18: Michał Szczygieł: Gramy w tym roku festiwale telewizyjne. Będzie to dla nas spory sprawdzian, bo przecież oglądają je miliony widzów
- 2023-05-23: Branża modowa coraz bardziej ekologiczna. Zmiany w coraz większym stopniu wymuszają sami konsumenci
- 2023-06-14: Katarzyna Butowtt: Nie nadawałam się do prowadzenia agencji modelek. Mój biznes był przejrzysty, ale klienci stosowali metody, do których nie chciałam się naginać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.