Newsy

Maffashion: bywanie co miesiąc na imprezach z Wujaszkiem Liestyle to również praca

2014-04-14  |  07:00
Od kilku miesięcy w różnych miastach Polski odbywają się imprezy sygnowane nazwiskami dwójki największych polskich blogerów  Maffashion i Wujaszka Liestyle. Blogerzy na wspólną imprezę w klubie zapraszają co miesiąc poprzez oryginalne filmiki zamieszczane w internecie. Każdy z nich jest w zupełnie innej stylistyce.

Julia Kuczyńska przyznaje, że lubi się bawić i ceni obecność wokół siebie osób, które są spontaniczne i żywiołowe. Taki jest właśnie Wujaszek Liestyle, z którym organizuje od kilku miesięcy imprezy w różnych miastach Polski.

 – Jestem bardzo żywiołowa i towarzyska, lubię się bawić. Co prawda po tych imprezach potem nie mam przez jakieś kilka tygodni ochoty na żadną inną imprezę. Oprócz tego, że tam się bawimy, to jest to również nasza praca – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska, która prowadzi bloga Maffashion.

Imprezy organizowane przez dwójkę blogerów odbyły się już w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Za każdym razem Maffashion i Wujaszek Liestyle publikują w sieci nietypowe zaproszenie, a krótkie filmiki, utrzymane w konwencji żartu, zachęcają do wspólnej zabawy z blogerami.

Kiedy spotykają się dwie artystyczne osoby o dość podobnym wyczuciu estetyki i zwariowanej głowie, powstają właśnie takie projekty. Te nasze filmiki są takie troszeczkę z przymrużeniem oka – dodaje Maffashion.

Blogerzy promując pierwszą imprezę, która odbyła się w Lublinie, stworzyli zapowiedź, w której Maffashion jest prezenterką telewizyjną rodem z lat 90. Każde zaproszenie jest utrzymane w innej stylistyce.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.