Newsy

Maffashion o reklamie serków: wszystko wymknęło się spod kontroli

2014-02-25  |  07:20

Maffashion nie żałuje swojego udziału w reklamie serków homogenizowanych. Przyznaje jednak, że wszystko wymknęło się spod kontroli, a przede wszystkim nie miała czasu na autoryzację filmików, które trafiały do sieci. Reklamowymi spotami był również zasypywany jej blog i fanpage. To nie spodobało się fanom i na blogerkę zalała fala krytyki. Julia Kuczyńska zapowiada, że jeśli jeszcze raz weźmie udział w podobnym projekcie, to będzie uważnie czytać umowy i negocjować warunki.

Do kampanii internetowej z udziałem Maffashion, Cajmel i Honey sporo zastrzeżeń mieli nie tylko fani blogerki, lecz także fachowcy od marketingu i PR. Julia Kuczyńska zdaje sobie sprawę z tego, że decyzje o udziale w takiej formie reklamy podjęła zbyt pochopnie.

 – Jeśli ta propozycja padłaby po raz kolejny, wiedząc, ilu było hejterów, to na pewno bym bardziej dopilnowała umowy, żeby jednak na wszystko mieć więcej czasu i móc zrobić autoryzację, ale na pewno wzięłabym udział w tym projekcie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.

Reklamę serków z udziałem Maffashion, można też oglądać w telewizji. Spot przedstawia Kuczyńską jako gwiazdę na czerwonym dywanie, która ma udzielić wywiadu, ale dopada ją Mały Głód.

 – Nie żałuję, uwielbiam próbować nowych rzeczy. I tak też było z tą reklamą. Troszeczkę była długa, ofensywna i dosyć dała się we znaki moim obserwatorom. Ale ci, którzy mają dystans i śledzą mnie od dawna, wiedzą, że mój blog nie jest stricte modowy i że zawsze gdzieś tam próbowałam miksować klimaty – podkreśla Maffashion.

Z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że Maffashion była najbardziej medialnymi blogerką w 2013 roku. Na jej temat pojawiło się w mediach 1688 informacji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.