Mówi: | Julia Kuczyńska |
Funkcja: | autorka bloga Maffashion |
Maffashion o reklamie serków: wszystko wymknęło się spod kontroli
Maffashion nie żałuje swojego udziału w reklamie serków homogenizowanych. Przyznaje jednak, że wszystko wymknęło się spod kontroli, a przede wszystkim nie miała czasu na autoryzację filmików, które trafiały do sieci. Reklamowymi spotami był również zasypywany jej blog i fanpage. To nie spodobało się fanom i na blogerkę zalała fala krytyki. Julia Kuczyńska zapowiada, że jeśli jeszcze raz weźmie udział w podobnym projekcie, to będzie uważnie czytać umowy i negocjować warunki.
Do kampanii internetowej z udziałem Maffashion, Cajmel i Honey sporo zastrzeżeń mieli nie tylko fani blogerki, lecz także fachowcy od marketingu i PR. Julia Kuczyńska zdaje sobie sprawę z tego, że decyzje o udziale w takiej formie reklamy podjęła zbyt pochopnie.
– Jeśli ta propozycja padłaby po raz kolejny, wiedząc, ilu było hejterów, to na pewno bym bardziej dopilnowała umowy, żeby jednak na wszystko mieć więcej czasu i móc zrobić autoryzację, ale na pewno wzięłabym udział w tym projekcie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska.
Reklamę serków z udziałem Maffashion, można też oglądać w telewizji. Spot przedstawia Kuczyńską jako gwiazdę na czerwonym dywanie, która ma udzielić wywiadu, ale dopada ją Mały Głód.
– Nie żałuję, uwielbiam próbować nowych rzeczy. I tak też było z tą reklamą. Troszeczkę była długa, ofensywna i dosyć dała się we znaki moim obserwatorom. Ale ci, którzy mają dystans i śledzą mnie od dawna, wiedzą, że mój blog nie jest stricte modowy i że zawsze gdzieś tam próbowałam miksować klimaty – podkreśla Maffashion.
Z raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów wynika, że Maffashion była najbardziej medialnymi blogerką w 2013 roku. Na jej temat pojawiło się w mediach 1688 informacji.
Czytaj także
- 2024-11-15: Anna Lewandowska: Są aż trzy odsłony „Czerwonego dywanu” w „Pytaniu na śniadanie”. Ten punkt naszego programu ma bardzo dobrą oglądalność
- 2024-04-25: Julia Kamińska: Najnowszy singiel pokazuje moje drugie, wulgarne oblicze. Nie chcę się już bać, tylko móc wreszcie wyrażać siebie nawet w bardzo odważnych tekstach
- 2024-05-09: Julia Kamińska: Nie zawsze badałam się regularnie. Ale kiedy zaczęłam mieć problemy zdrowotne, to się przestraszyłam
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
- 2024-01-10: Ewa Minge: W moich książkach pokazuję, jak tworzy się celebrytów. Właściciele farm hodujących takie postaci zarabiają potężne pieniądze
- 2023-04-25: Julia Kamińska: Debiutuję jako autorka tekstów do moich piosenek, sama napisałam też scenariusz do teledysku. Daje mi to niezwykłe poczucie wolności
- 2023-04-19: Julia Kamińska: W „TTBZ” łatwiej jest mi ugryźć postać od strony aktorskiej, a głosowo bywa różnie. Najbardziej chciałam się zmierzyć z Marleną Dietrich
- 2023-05-05: Julia Kamińska: Wkrótce zadebiutuję w roli prowadzącej podcast „SEXPERIENCE 2.0”. Będę rozmawiać na różne tematy, to będzie trochę edukacja, trochę rozmowa o własnych doświadczeniach
- 2023-03-15: Sylwia Gliwa: Pierwszego dnia na planie „Na Wspólnej” strasznie mi się chciało spać. Przez całą noc z nerwów nie spałam
- 2022-10-28: Julia Wieniawa: Nie chcę wchodzić w szufladkę aktorki grającej tylko dziewczyny lekkich obyczajów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Patricia Kazadi: Maciek Rock jest dla mnie ogromną inspiracją. Uczę się od mistrza
Prowadząca „Must Be the Music” jest przekonana, że nowa odsłona programu zrobi wśród widzów prawdziwą furorę. Ona sama, mimo że zna kulisy, to i tak z dużym zaciekawieniem obejrzała pierwszy odcinek i to, co zobaczyła na ekranie, zrobiło na niej ogromne wrażenie. Patricia Kazadi chwali uczestników, jurorów, a także współprowadzących nową edycję. Nie ukrywa, że dużą inspiracją jest dla niej Maciej Rock, pracowity, utalentowany, a zarazem niezwykle skromny człowiek.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Transport
Co trzeci wypadek na kolei powoduje kierowca samochodu. Wciąż za mało skrzyżowań bezkolizyjnych

Ze statystyk Urzędu Transportu Kolejowego wynika, że w systemie kolejowym w Polsce co trzeci wypadek powodują kierowcy samochodów. Zdaniem eksperta najsłabszymi punktami w bezpieczeństwie na kolei są miejsca, w których tory przecinają się z drogami. Kierowcy zapominają, że droga hamowania pociągu jest bardzo długa, a samochód w starciu z lokomotywą jest bez szans.