Newsy

Majka Jeżowska w programie „Aplauz, aplauz!”. Gwiazda będzie trenerką wokalną uczestników

2015-08-07  |  06:50

„Aplauz, aplauz!” to nowy program stacji TVN. Wezmą w nim udział śpiewające dzieci wraz z dorosłymi opiekunami. Uczestnicy ćwiczyć będą pod okiem profesjonalnych trenerów – Majki Jeżowskiej i Magdy Steczkowskiej. Premiera nowego talent show 6 września. 

„Aplauz, aplauz!” to kolejny, po „Małych gigantach”, talent show dla dzieci na antenie stacji TVN. Podobnie jak poprzednik tak i nowy program oparty jest na formacie hiszpańskim. Tym razem do rywalizacji staną jednak nie tylko dzieci, lecz także ich dorośli opiekunowie – rodzice lub dziadkowie. Publiczność zobaczy 20 takich duetów. Do finału dojdą tylko cztery.

Zapowiada się bardzo wzruszający, emocjonalny program, bo będziemy świadkami różnych relacji i więzi w obrębie tego duetu czy tej rodziny – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Majka Jeżowska.

W pierwszym etapie na scenie pojawiać się będą dwa duety, a o przejściu jednego z nich do kolejnego etapu decydować będzie w dużej mierze zgromadzona w studiu widownia. Klaszcząc i wstając z miejsc, publiczność będzie wyrażać poparcie dla jednej z par. Następnie swoją ocenę występu przedstawią członkowie jury, czyli Piotr Rubik, Ania Rusowicz i Małgorzata Ohme. W przygotowaniu do występu uczestnikom pomagać będą dwie profesjonalne trenerki wokalne, czyli Majka Jeżowska i Magda Steczkowska.

– Uczestnicy po konsultacji z trenerem wokalnym na ogół podpowiadają, co im pasuje zaśpiewać, a poza tym my jesteśmy też od tego, żeby słuchać ich, poznawać ich możliwości wokalne i tak doradzać, żeby wypadli jak najlepiej. Jest to super zabawa i sprawdzian. Niektóre z tych osób nigdy nie występowały przed publicznością, więc naprawdę muszą czuć wsparcie nasze i całej produkcji, że ich występ będzie przygotowany jak najlepiej – mówi Majka Jeżowska.

Niektóre z dzieci uczestniczących w programie „Aplauz, aplauz!” nie są jednak debiutantami. Mają za sobą występy w programach telewizyjnych lub podczas festiwali piosenki dziecięcej, np. Rytm i Melodia, który od 10 lat organizuje w Radomiu Majka Jeżowska. Wokalistka twierdzi, że cieszy ją to, ponieważ może widzieć, jak dzieci te rozwijają się wokalnie.

– Czasami jest tak, że właśnie mój festiwal był pierwszym festiwalem w ich życiu, a dzisiaj są w jakimś programie telewizyjnym, kilka lat starsi i bogatsi o doświadczenia. Zawsze czuję się więc taką matką chrzestną takiego śpiewającego dzieciaka – przyznaje Majka Jeżowska.

Premiera nowego talent show stacji TVN już 6 września o godz. 20.00. Gospodynią programu będzie Agnieszka Szulim.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Kalendarium

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Gala Złote Spinacze 2019

Gwiazdy

Patrycja Sołtysik: Dzielimy z mężem życie na dwa miasta. Ale Kraków ma to coś, czego nie ma Warszawa

Blogerka podkreśla, że jest rodowitą krakowianką i wręcz uwielbia to miasto. I choć ze względu na obowiązki zawodowe męża często bywają też w Warszawie, to jednak jej zdaniem w stolicy nie ma już tej wyjątkowej atmosfery. Nie może ona też poszczycić się tak dużym bogactwem kulturowym, jak jej rodzinny Kraków.

Problemy społeczne

Firmy coraz częściej dbają o pozytywne doświadczenia kandydatów podczas rekrutacji. To przekłada się na lojalność wobec marki

Aby przyciągnąć pracowników, nie wystarczy tworzyć miejsc pracy, ale trzeba zadbać o doświadczenia kandydatów i traktować ich jak klientów – przekonuje Maja Gojtowska, autorka książki „Candidate experience. Jeszcze kandydat czy już klient?”. Budowa pozytywnego candidate experience może stanowić o przewadze konkurencyjnej firmy. Brak komunikacji z rekruterem czy niepodawanie istotnych dla kandydata informacji w ogłoszeniu o pracę może zniechęcić do marki. Tymczasem firma, która dba o pracowników podczas rekrutacji, sama tworzy ambasadorów marki.

 

Farmacja

Problem infekcji bakteriami antybiotykoopornymi coraz poważniejszy. Rocznie z tego powodu umiera ok. 2 mln osób

18 listopada obchodzimy Europejski Dzień Wiedzy o Antybiotykach. To ważna data, bo antybiotykooporność to jedno z największych współczesnych zagrożeń dla zdrowia i życia ludzi. Naukowcy szukają sposobów, by przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się opornych na antybiotyki szczepów bakterii. Te wywołują zakażenia trudne do wyleczenia. Raport Najwyższej Izby Kontroli potwierdza, że jedną z istotnych przyczyn powstawania lekooporności jest nadużywanie i niewłaściwe stosowanie antybiotyków. Ministerstwo Zdrowia rozważa utworzenie systemu monitoringu obrotu i zużycia antybiotyków w Polsce.